T O P
pjfmtb

It is further finished.


twistedroyale

Damn why they gotta show Sad Jose


eulynn34

Feel bad for a one to paid to go see this. The first inning was all I needed to hear on the radio


BuckyGoodHair

[Ursula voice] Pathetic.


NoTime4LuvDrJones

Cleveland is really gonna feel like shit when we come back in the 9th to win


brandochu009

Lol


AbstractBettaFish

Thought we were going to have another infield error on our hands


stadiumseating

It’s an epidemic of shit defense


Anthony-Meadow

I predict a shrug from Pods tonight. Which is fine now, but I’ve appreciated his brutality.


brandochu009

What a depressing season. This team should be embarassed, hopefully the shame makes them work hard at getting better this offseason and stay focused next year… who am I kidding, half these guys are classic overhyped prospects. Major changes are going to have to be made if they want to have a prayer of winning (start with getting rid of Moncada and Grandal, thanks).


PrinceOfWales_

Guys if the Guardian locker room literally, and I mean structurally collapses on top of them, we can still make the playoffs.


coogidown2thesocks

https://i.imgur.com/Om0iKhd.jpg


LochEliotNessMonster

They’ve had 16 players debut this year. They could lose the entire major league roster and the call-ups would just come in and be pesky assholes. Not that I’m bitter or anything.


wrathofthefonz

I’m rooting for a meteor once they get back to Cleveland.


PrinceOfWales_

Hopefully Jerry joins them in Cleveland


TheRealCountOrlok

Are you still watching? If so, why? I am. I don't know why exactly. Maybe it has to do with it signaling the end of summer, maybe it's to see the rookies like Gonzalez, maybe it's just my habit/routine at night, maybe a little of all of those.


AbstractBettaFish

Because it’s just on tv and I’m not really paying attention as I scroll Reddit


TheRealCountOrlok

Yep, I'm doing that as well.


thebuckeyenation23

Because I went to the first 4 innings and am morbidly curious


ImpressiveBenefit489

I’m here to watch Tanner Banks show these “vets” they suck ass and he deserves their spots and salary.


TheRealCountOrlok

There we go! 😁


who_me_LG

Not a ChiSoz fan but I had high hopes for the White Sox this year. They have a roster with a lot of talent. I think Tony La Russa needs to hang up the cleats.


Ferris_Wheel_Skippy

I don't think you can 100% blame La Russa, although it is clear that he had no business returning to baseball as the Sox manager this team just flat out underachieved badly. A lot of guys who we assumed would be on fire, completely faceplanted. Giolito, Moncada come to mind immediately. Couple that with injuries and everything was a disaster


TheRealCountOrlok

Agree. He should never have been brought in. I have a hunch, this health situation he's had will be his out and will hang them up. At least, I hope.


[deleted]

For the very few idiots that still think we have a chance at the playoffs, what makes you think we can beat ANY playoff team if the Guardians kick our ass daily? How about Houston, either NY team, Dodgers, etc?


Suitable_Initial_714

Thank you!


ihavesensitiveknees

Does anyone actually think they have a shot at the playoffs? Even winning out will probably have less than a 50% chance of making it at this point.


[deleted]

my stepdad thinks we will make it and “kick the fuck out of the yankees” lmao


Suitable_Initial_714

I hope he’s doing ok!


[deleted]

I think hes finally starting to come back down to earth after tonights loss


eulynn34

He could probably throw a football over those mountains, too


ihavesensitiveknees

Lol, was he hammered?


[deleted]

he has said that both hammered and sober


Lil_we_boi

While I know the season is over at this point, we had a .500 record against teams currently in the AL playoff field (excluding Cleveland). Depending on our matchup, we could have won the WC playoff series against teams like the Rays or Seattle. Probably would have lost like you said, but baseball playoffs aren't predictable so you never know


lancerreddit

they have to jump Baltimore first to have a shot at a WC spot.


Anthony-Meadow

Cleveland was laughing it up out there, now they’re like ok, ok


mattcoz2

34.9mph off the bat for Yaz 🤪


jceeF14

Wave the white flag and wave it high


Boognish-T-Zappa

My only hope is that the Sox organization from top to bottom recognizes their shortcomings when watching this series. Good defense(!!), working counts, making contact, tearing ass out of the box and taking the extra base, baseball IQ, good managing decisions and on and on and on are imperative. Stop putting teams together like it’s fucking fantasy baseball.


vsladko

They won’t


NoTime4LuvDrJones

Setting up the dramatics for the big comeback. Guardians can’t stop us now, got em right where we want em


bleakhaus

Go off, I guess


[deleted]

Wow Eloy ran around the bases and managed not to injure himself


TacitlyDaft

All Eloy does is hit. If he can ever figure out how to stretch before games, league = fucked.


mattcoz2

At least Eloy has been a bright spot when he has been healthy.


Anthony-Meadow

Sign the mattress guy


[deleted]

i really hope we go 81-81. would be fitting.


Anthony-Meadow

The Guardians run too hard they’re going to get hurt


[deleted]

lol they arent us


WeeklyFoodFinds

**It's time to put Harrison in as the pitcher**


BigCelebration7504

Can Ruiz not be on the team next year thanks 👍🏽


[deleted]

you could replace “ruiz” with 80% of the team and id be for it


SesameSTChicken

Owned


Grizzy46

Of course wario does something


lancerreddit

Catching up on the game but got to say how much longer can we take this from Moncada? There are SOOOOOOOOO many games this guy just is totally out of it. You can see it in his eyes he's lackadaisical and his head isn't into the game.


RockoHammer

I knew he was going to be bad news once he released his music video


[deleted]

he doesnt give a fuck. tired of watching his ass do nothing every night.


lancerreddit

exactly - he doesn't give a fuck and doesn't care everyone knows he doesn't give a fuck. trade this bum away and get some ball players.


[deleted]

or release him idc at this point lol im just so tired of watching him


lancerreddit

sometimes when I watch him I seriously think to myself if he has ADHD


[deleted]

Whatever it is, not an excuse for pro ball. Reminds me of when the Blackhawks had Alex Nylander for a couple years if you follow hockey. Great potential/good skill but gave zero fucks and it killed any chance at becoming any good


[deleted]

this season is like a car crash… cant look away but its so brutal


[deleted]

jesus christ


kev11n

Lmao I have a Naylor HR and Cleveland win parlay today, I knew it


crue576

This guy white socks


crue576

Thanks for the gold, kind stranger! Wish the Sox could earn some hardware...


twistedroyale

It’s ok y’all season is almost over. Sox won’t be able to hurt us anymore


adubski23

There’s always the off season


[deleted]

it was over last night if not earlier


Danimaltastic

ya, it was over in mid may. but last night should have been the final nail in the coffin for even the most optimistic fans. Pretty sure it's only the players moms and people who don't know what math is rooting for them at this point.


twistedroyale

Yeah but after these 13 games no more bad baseball


[deleted]

true


somehowstuck

""He's a ball of energy" well he's certainly built like a ball


BKelly1412

A fitting way to end our hopes for the playoffs


ThisIsTheOneBoys

lol. it’s been a season, boys. gonna focus my disappointment on the bears now, see y’all next spring


BigCelebration7504

Shitting all over us and we’re just taking it 🙃


Aclrian

Grandpa is 32/33 and moves like he’s 80. Dude is beyond done. Edit: meant Grandal*


SoxFan202020

God I hate Josh Naylor


Vividlarvae

Naylor hit the rock the cradle and waved bye to the fans in what was certainly the final dagger. Fuck that guy


[deleted]

idk if links are allowed sorry if they arent but [the guardians radio team](https://twitter.com/jaycuda/status/1572751851459674113?s=46&t=uNfyicj-tNtya0MxarzyjQ) had some words to say about the sox and they arent far off


Neat_On_The_Rocks

Bro that’s absolutely savage. Fuck yeah


[deleted]

Doesnt even sound like they are ripping on us tbh even though they are. They are saying unbiased fact. This team has been awful


Neat_On_The_Rocks

That’s why it’s so savage. It’s savage because it’s not at all egregious. It’s just stating facts


WeeklyFoodFinds

At least they're not promoing post season tickets


GunfighterHefty

I'm not big on rivalries. I just like the teams I like. To me, Cleveland making a run in the playoffs against all these other possible super teams would be pretty damn cool to see. They play hard and do a lot of things the right way. They hit pretty well on their trades so far. Definitely must be nice to be a fan of such a franchise.


lancerreddit

Cleveland has been playing playoff baseball the last 2 weeks. I would not be surprised if they win the A.L.


ChesterJester11

I would be very surprised if they get past Houston. They have a solid chance against the rest of the league though.


Sunwestcome

I feel ya man. I'm a Cubs and White Sox fan. Just like watching the two teams where I can actually get to their fields and watch them live. Not fun watching the Sox get blown out tho :(


WeeklyFoodFinds

No reason to hate Cleveland, they're a good team. THey're not like the twins that are just pathetic


Ideaslug

Nice except for the 3 devastating 6-or-7-game World Series losses in my lifetime.


[deleted]

[удалено]


whitesox-ModTeam

Your comment has been removed for Rule 3 of this sub. Please refrain from purposely inciting a reaction from users in the future.


[deleted]

get a job


Frederikdiegrosse

This organization has no idea what a winning culture looks like. Everyone's pulling in different directions and there doesn't seem to be any accountability or standards.


Vividlarvae

We are getting straight up dunked on


dhcrazy333

It's amazing what how beneficial it is to have actual outfielders playing out there instead of DHs.


[deleted]

too bad it took us 149 fucking games to discover this


somehowstuck

How the fuck did he catch that one


joerph713

I’m sure it’s been talked about, sorry. Just turned the game on, where is Stone?


AbstractBettaFish

I’m not certain but I think he takes off for Rosh Hashanah?


joerph713

Isn’t that next week? I figured maybe he gave up on the Sox like I did, haha


AbstractBettaFish

Oh maybe? I dunno, I just heard some people mention he takes a vacation at this time very year for religious reasons. I just assumed it was that cause I know it’s around this time of year


ImpressiveBenefit489

Let’s not do anything frisky. Reylo-Graveman-Hendricks If you don’t want reylo, fine, but he’s coming on if anyone gives up a baserunner


[deleted]

who cares at this point lol our season is done


coogidown2thesocks

Let’s see if a beer vendor can get us out of an inning instead


marshfield00

i've prob said this dozens of times this year but i'm going to say it again - mental lapses lead to team collapses. i firmly believe we'd be 10 games up if we were mentally strong, even factoring in injuries and TLR


IAmNotOnRedditAtWork

It's kind of nice not having to feel bad about the White Sox getting torched because of their season already being over.


bearzbullzsoxhawkz

Start planning for next season. Good thing we can lure big free agents and have a strong farm system. Oh wait.


coogidown2thesocks

Plan for next season: 1. Fire everyone not named Gene Honda, Steve Stone, or Jason Benetti 2. Jerry sells the team/dies 3. ??? 4. Profit


bearzbullzsoxhawkz

Someone make this man gm


WeeklyFoodFinds

Nothing will change because they will blame injuries and this will be the same team next year, minus Cueto and Harrison


TacitlyDaft

The crazy thing about contracts is how do you even coach a guy like Moncada who clearly has no intention of giving a fuck throughout his professional career. I think I’ve seen one fist pump maybe? What do you do? “You better change that attitude mister or… you’ll get your $18 million but we’ll be really disappointed!!”


WeeklyFoodFinds

Just tell him he can't release any more rap songs until he gets his batting average up


Neat_On_The_Rocks

I absolutely love that the guardians are embarrassing us. We were right about this team and this organization. Us haters were fucking right this whole time. We were blasted for being such reactionary downers Nah. Fuck y’all. This organization is rotten to the core and we knew it.


mattcoz2

Does that make you happy?


Neat_On_The_Rocks

It pisses me off man. Like sure okay fine I’m glad I was right? But not in a happy way. Just like man it sure would suck to be so negative and end up being wrong, negative for no reason. I didn’t want to be negative. I wanted to believe. These fucks did everything they could to make me stop. It’s like I feel like the organization was gas lighting Me this whole time and here is the fucking proof you can’t excuse around you worthless organization.


crafty_guy

Damn man, that actually bummed me tf out


Neat_On_The_Rocks

It’s distressing to have your trust and faith in something as weird and “fundamental” as sports fandom be completely ruined. That’s what this team has done to so many of us. They’re actively uprooting the deeply rooted fandom of so many of us. It’s not like I have a high bar either lol. I’m still a huge Bears fan despite their ineptitude. This whitesox thing is just so much different and worse


ricker182

It vindicates us. So no, but yes.


coogidown2thesocks

We’ve been posting in these game threads since Yolmer Sanchez was known as Carlos Sanchez. It annoyed the fuck out of me seeing the 8 month old accounts in here try and sell us their bullshit positivity and call us doomers any time we had a negative opinion. I’m feeling very vindicated today.


Neat_On_The_Rocks

Yeah man. And the worst part is that it’s not even a happy vindication. It’s like a too little too late vindication. Bah


TacitlyDaft

Hell yeah brother cheers from Iraq. This org is rotten from owner to training staff.


NoTime4LuvDrJones

Iraq? No shit, that’s pretty cool. I wonder how many Sox fans we have in Iraq, maybe about a dozen?


TacitlyDaft

I can’t tell if I’m being counter-memed right now, but if I’m not: https://knowyourmeme.com/memes/hell-yeah-brother-cheers-from-iraq


NoTime4LuvDrJones

Lol. No, I was not counter-meme’n ya. My ass legit thought we had a Sox fan in Iraq lol


Cozum

is the other guy supposed to be doing the play by play? it’s weird listening to someone else handling that whole Jason isn’t leading. what’s the deal?


tkronew

Imagine if Yoan played with half the intensity of Jose Ramirez.


DJDiksonMouf

Just checked the score for the first time...thank god they've released us from caring.


TheAlmightyAcorn

🏳️


_Rooster_

Lance needs to come out.


WeeklyFoodFinds

And go to our bull pen?


_Rooster_

Yes. He obviously isn't winning the game and any small chance of making the playoffs is really helped by winning this game.


River_Pigeon

[playoffs?](https://m.youtube.com/watch?v=U7fjDS0jKiE)


coogidown2thesocks

Hey buddy, forget about the fucking playoffs


[deleted]

I never understood the Cairo love. Sure they played okay for a short amount of time in Tony's absence. But the bar was set so low that playing medicore baseball while Cairo has been manager got people so excited they thought we were back. This team is so far from being good


--Drake--

they didn't even just play mediocre baseball, they literally led all of mlb in multiple categories for half a month and none of it mattered because they ended up losing ground during that run because cleveland went 9-1


genpabloescobar2

I know Jason can make just about anyone sound good working with him, but I'm kinda digging the Conor-Jason conversation tonight, even if the game is hot garbage.


GPDillinois

My 3-bet parlay is; Guardians win, Tristen 5 K’s, and Kwan getting a hit. Now I just need the Guardians to finish these guys.


Earlybirdjim

Do you have any CFB locks?


BRUISE_WILLIS

Easy money


BadBOO17

Lmfao 2 fastballs right down the pipe and the only pitch we swing at is the one that bounced a foot in front of the plate. Got to love the certain hitters approaches


Chitown_hustlers

It was over well before the last two nights but maybe they‘ll actually go out peacefully this time.


bojack34l

Most disappointing Sox moment this season? Offseason? Trade deadline? A certain series?


meanwithag

Probably when they slipped out of first and then never came back


UneducatedReviews1

Yes


GunfighterHefty

Just tuned in now. Was thinking earlier even if there isn't much left to watch for, at least Jason and Stone are endlessly entertaining...only to stumble into Connor McKnight? That's the last straw!


mattcoz2

Looking at the lineup, Miles is the last Straw.


GunfighterHefty

I wasn't gonna make the joke myself, thank you for not disappointing.


WeeklyFoodFinds

Everyone realize that Cleveland's entire payroll is less than just our bullpen.


Chitown_hustlers

High payroll is great when you know how and where to allocate your resources…which we do not.


River_Pigeon

Yasmani grandal is getting paid 27% of the entire Cleveland payroll


WeeklyFoodFinds

And, he is hitting .200


bojack34l

Daryl Van Schowen on Twitter....The White Sox haven't lost two games in a row under acting manager Miguel Cairo. Tonight is looking like the night.


Imaginary-Age-4697

man say what you want about Yoan but that swing is beautiful.


GPDillinois

Abreu’s hand is hurt…


somehowstuck

Abreu plays through the hurt, it's ok


IrishGrouch24

You’re still my beautiful baby boy Yoan…but too little too late tonight


Derrick-Roses-ACL

Kinda weird ngl


IrishGrouch24

I’ve been making these comments all year it’s nothing new


Derrick-Roses-ACL

Still not normal


IrishGrouch24

Sorry you can’t find humor in my shtick


fawfulsgalaxy

he’s our baby boy and he is precious


IrishGrouch24

Love you boo 😘


[deleted]

Come on guys, it's only September of this year. Maybe next August they'll start playing well.


WeeklyFoodFinds

It's still early in the season, wait til TA comes back


CokaneCowgirl

Right… they heat up when the weather does


MediocreSomewhere582

Apparently we are not the only ones checking out for the season


meanwithag

They checked out long before us. They had a nice little run once TLR was gone but when you lose to teams that suck.


king_zacarias

This is when the true nature of the team reveals itself They have nothing left to play for except for pride, and they still fail


coogidown2thesocks

Honestly wish we lost this year to a lockout instead


River_Pigeon

Lol! I forgot all about being worried about missing a year of the contention window. What a fool I was


InstructionMurky2000

Not impressed


twistedroyale

Sox are back 😎. Sike! See y’all next year.


BKelly1412

I don’t care. Yoan Moncada is not good and doesn’t care about the game of baseball


Imaginary-Age-4697

stfu


king_zacarias

Was your gf in his music video because all you do is hate him?


WeeklyFoodFinds

lol


IrishGrouch24

Shut up


BKelly1412

Cope keeping defending a player who clearly doesn’t try


IrishGrouch24

Yeah this narrative is wrong and shows you’re just a hater. Fuck off you loser


BKelly1412

Yo isn’t going to fuck you bro


IrishGrouch24

Oh darn it!


SHANE523

Doesn't make up for what he has cost the Sox tonight.


ImpressiveBenefit489

About fucking time yoan lmao


secret_aardvark_420

Turned the game off a bit ago to watch the Yankees game, just check the score and wow. Fucking Kwan hits a hr of course. Hope you freaks still watching are drinking too, god bless you guys


mattcoz2

At the game, trying to weigh my need to drink with my unwillingness to give them any more of my money.


secret_aardvark_420

The beer is more important to you than your money is to them. Treat yourself sir


mattcoz2

Few more of those and maybe we'll call it even.


SesameSTChicken

Just tuned in. They shit the bed again. That’s enough for me this year


tkronew

Man. I really hope for better days ahead. For my sanity.


GoldGlove2720

And I’m out. Guardians got hot at the right time. Fix the team in the offseason and go for it all next year. Disappointing season.


River_Pigeon

No the white Sox played like shit all year


bojack34l

Guardians giving two backbreakers in 2 games and Bieber going tomorrow. Jfc


PoochiesHomePlanet

I wish we had a Steven Kwan


bojack34l

The Sox Madrigal off the same Oregon St team in the 1st round


River_Pigeon

We got Elvis andrus


numbersnstuff7

We score 4 here