T O P
erickdr96

Hey guys so once you play through all 3300$ you can cash out their bonus? (In New York Caesars?)


andreasmaker

Came here yesterday for advice to chase all my weekends losses in one bet and you delivered with Kelce thanks bros


BigMeatyDongs

TD scorer Rams vs Cards game?


andreasmaker

My value pick is conner


[deleted]

hit Roethlisberger under 219.5 yards as part of a parlay, god bless America


AlexanderRussell

kelce at over 1.5tds actually paid, nice!


me_kev

Odds?


AlexanderRussell

+225


throwawaybilly8

Bills ML at +110 anyone? I think they're the much better team. Any point in doing +2 at -110?


unloader86

CIN vs. TEN is going to be hard. I'm leaning towards TEN @ home.


throwawaybilly8

Take the better Qb


[deleted]

[удалено]


kickskid21

They didn’t account for the worst coach in the league


Mode-Obnoxious

Cowboys pushed my shit in hard


MysteriousQuiet

Tenn -3


Ok-Conclusion1566

Ja’marr chase leading receiving yards +1500 holding on by a thread today with Evan’s at 117. Was worried kelce was going to take over. Now we just need kupp to be held back tmrw. Thinking about a hedge on his over yards at 106.5 not much just enough to guarantee profit. Thoughts?


dangermouse29

Box score shows Chase at 116 yesterday so Evans 117 beats that doesn’t it?


Ok-Conclusion1566

Damn your right. Not sure why I thought I saw 118 smh. Was only a small amount I risked, all profit today up $500 ain’t gonna sweat it


VikingWay29

Imagine steelers not covering +18


swarmack06

Lol I went the other way. 4 leg 6 point tease. Need AZ tonight +9.5


TehM0C

Anyone else’s Wildcard Enhanced Odds not paying out?


Kamais_Ookin

-6.5 2nd half wins barely what a random sweat in 4th q.


unloader86

PIT +28.5 -105 ✅ Fuck both these team (I'm a Broncos fan), but I'll take what scraps I can get for the sake of my sportsbook account.


Pigman02

Took Gore to lead the game in rushing at +1400, completely slept on McKinnon he had even higher odds.


Cubsfan630

Why were these guys trying to score with less than a minute left in the 4th and down by 2 TDs? Just give up


Rish63

Because it’s Bens last game dawg, read the room


Cubsfan630

Who gives a shit lol, let that clown retire, they weren't even supposed to be in the playoffs


Rish63

you got a lot of hate in ur heart bud


Cubsfan630

Not really my guy


Roybe_wan_kenobi

I’m not your guy, Friend


Cubsfan630

I'm not your friend, pal


hereforthesportsbook

Let’s fucking go. Win on that -6.5 2H even with the rapist trying to dink his way down the field


JohnniNeutron

2H -6.5 strikes!


[deleted]

[удалено]


Gambitf75

I need my +17 cover lmao fml Edit: sigh


JoeRo628

I could really use 11 yards from Johnson 😂


Psychological-Bid566

still can’t believe kelce had 4 catches at half and needed two second half and only got 1


Billy_Madison69

Thought Najee over 15.5 carries was a lock after halftime. Then just 2 2nd half carries...


jeric13xd

WHERE THE FUCK IS MUUUUUTH


LordSweatyFeet

FD boost was muth and johnson. 25 yards and 40 yards. Motherfucking 6 more yards out of johnson.


Marchundo

I NEED 5 YARDS FROM CLAYPOOL 😞😞


winochamp

There might be a chance they randomly go for 2 just for shits. +13 alive for a push baby!


slightedge10

Can see Tomlin doing that lol


Cubsfan630

He better fuckin not. I need this win tonight


Dauren1993

Took Mahomes for most passing yards this weekend boosted to +750 on DK


JohnniNeutron

Anyone else with KC 2H -6.5 clenching again like the beginning of KC 1H -7.5? 😅


Kamais_Ookin

yeah i am this is going to be rough


Kamais_Ookin

god damnit pittsburgh call timeout after sack they really want to score one more time


barrelbeats

They’re scoring forsure Pitt is the best garbage time team in the league


barrelbeats

Yeah Mahomes let’s just run backward 15 yards out of fg range and lay down


Gazr20

Najee ATTS is my last leg of a +1114 prop parlay


slightedge10

Not happening. Sry


Number-91

I need Roethlisberger to get 22 more yards


unloader86

I got PIT +28.5 -105 so if KC could just go 3 and out here and not cause me to sweat the last live bet of this game, that would be nice


slightedge10

Any guesses for opening line of Bills/Chiefs? I say KC -2.5/-3.5, and the public will be on Bills


YouTakesYourChances

FD has -2.5


onelessplease

Public will for sure be on Chiefs too everyone’s gonna be wasting their money on Mahomes. -3.5 sounds about right maybe -4.5


Iittlebits

I had McKinnon on my fantasy team towards the end of the year waiting for this type of usage. Smh lol


Cr658768

Pringle receiving yards over hits again. Took the receptions over also. This is a few weeks in a row now where one, If not both have hit. Vegas hasn’t adjusted for it somehow.


rexbee52

Same!!! Not sure what’s up here but it’s been a cash machine


baseballtrx

After the game what’s the play? Aussie open?


markah70

the game was so bad i played a live three match parlay at the Aussie and unless a guy makes a monumental comeback in the last leg its getting ready to hit


SuperJo64

Tomorrow Cards LA


Number-91

According to DK the chiefs only have 36 points. Still alive!


onelessplease

Bills covering or Bills ML next week if you got the balls. That trash chiefs defense is gonna get a taste of the Buffalo version of their offense. I’d take the over too


KnownCow8

needed najee to get 7 carries in the 2nd half. this dudes a joke smh


AlexanderRussell

Caesars had kelce over 1.5tds, they didn't specify receiving though. Will they payout?


3rdMorrisTwin

doubt it


Think__McFly

Doubtful


Ricky_Guapo

Some kind of crazy pick six or something and maybe the Steelers can cover Lol


SuperJo64

Lol I'm with you. Fumble at least


Think__McFly

Steelers +21.5 are final leg of my parlay. Please gods!


Think__McFly

Omg Tomlin wtf are you doing


jamesBong_97

Just need Najee to hit 50 yards ):


FirstVerve

Why the fuck are they using snell


jamesBong_97

Fucking criminal. Can’t believe my eyes.


SadAd3373

The Bills are coming for blood. The chiefs start the game slow and it’s gonna cost them


Psychological-Bid566

legit need kelce one more catch to finish my parlay this might be painful from miller missing by .5 kelce might just follow suite


jkrahn7

Same please KC bring starters back kit


whitetoast

Where is najee


JerroldGaines

Preserving the goods for next year... and Vegas tonight.


prochthrowaway

Pitt O14.5 in danger lol


unloader86

You good. they got 21 now.


MysteriousQuiet

Highest scoring team of the weekend now a toss up


turb03d

Fml staying away from nfl for awhile lol


turb03d

Until Monday night football lol


DCtoATX

KC made me sweat even getting to -12.5. it's going to be a LONG 4th quarter to protect this lead.


Kamais_Ookin

2nd half -12.5?


DCtoATX

whole game for them to cover


BHOmber

I just had both Kelce and Pringle on the 8th TD. I feel robbed.


prochthrowaway

Hit on almost everything but player props today. Probably just going to ride this high and not put anything on tomorrow night’s game


baseballtrx

See you tomorrow


Number-91

DK is so fucking wonky


BHOmber

Total points went from 63 to 53 Shit's fucked lol


dirtyjerz34

So fucked up. They keep changing the score


BigStonesJones

I bet on Chiefs o8.5 for the 3rd on DK and it says I lost and they only scored 8… it also said it was 29-14 a minute ago but now says 42-14 but I still have the L on the bet. Anybody else ever have a glitch like that and does it get corrected?


NorthsideMike312

Should get corrected. They scored 14


ssjgotenks

Yeah and yeah


GodEmperorBrian

Lol what were the odds on a Kelce passing TD


SuperJo64

Damn that 12.5 is gone lmao.


jkrahn7

Any way for 1 more Kelce catch or is he done?


NorthsideMike312

Done


trxxonu

If there’s one thing Mahomes needs to work on it’s his slides. He’s always sliding like inches short of the marker


Papo180

If he would have ran that in, i would of hit the czr prop bet for Mahomes to have 2.5 pass TD and Rush TD. @ +1800


slushofish

Please somehow hit o62.5 rushing Najee


Duckmy1qbets

I could use a Najee TD 🤢 https://i.imgur.com/QvQZkHv.png


baseballtrx

Need 5 more attempts so I’m with you


slushofish

Prayer circle commence


Kamais_Ookin

yes mahommes plz keep scoring for my 2nd half spread


whitetoast

I’m bad at betting


harps86

There is always tomorrow or there is some table tennis in Moscow starting in 50 minutes.


CodeBlue54

First time?


saying_what_what_way

Caesars has KC 6th TD Live prop up with "Any other" at +400. There's only 9 players listed and then "Any other". McKinnon is not one of the players. I took "Any other" for the 4th TD which hit (love me a big man OL TD) and I just took it again for the 6th TD but I'm wondering if there's no 6th KC TD whether that would count as a win? There was no option for there to be no 6th TD scored. Thoughts?


trxxonu

I would think it would be a Loss if there’s no 6th TD


saying_what_what_way

That's what I figured. I'm betting it just for the value of it covering McKinnon, D/ST, and any random bench warmers should they start to rest their starters. Thought about the no TD aspect after the fact lol


trxxonu

There you go


saying_what_what_way

1 of the 9 unfortunately! Lol


BHOmber

Over 63 total +100 fuck it


justoinstinct4

Bovada gave me a big fat L on the U/21.5 1H, before the time hit 0:00, but can’t grade my Steelers TT O/13


Tilt-a-Whirl98

Can't believe I bet money on Darrell fucking Williams


Ben_der_hover

No kidding. Missed a $400 payout because of that


wmubtyler

First time?


WilsonLisk

Vegas just called...they said let Rothburger have some TDs on his last game


SuperJo64

Need to cover that spread Steelers come on


straightedeged_420

Bahahaha no.


Tilt-a-Whirl98

Imagine how legit Johnson would be if he actually had a QB. Dude is insane


prochthrowaway

Drops a lot of balls though


Tilt-a-Whirl98

Last season, sure. Cleaned it up this year though


cartkr

Chiefs over 42.5 is +170… thoughts


Gazr20

Just jumped on it


thekilluhcam

Where? Yes lol.


unloader86

If PIT is going to score I hope Muth catches that TD.


Mesmeryze

shouldve absolutely murdered chiefs -3.5 earlier when the steelers scored. Rapistburger absolutely stinks


Ok-Accountant-6308

Same. Shit


thekilluhcam

Yeah, I missed out there too. F.


jkrahn7

Cmon 2 more Kelce catches pleaseee


3rdMorrisTwin

is anyone still alive in the Barstool sweep promo? I will be 5/5 assuming the chiefs end up covering


Weird_Platform8908

Man that -5.5 chiefs was a gift after scoreless 1Q and the 7-0 steelers lead.


unloader86

Only take PIT +XX spread if you think KC is going to pull their starters. Probably just stay away. Another game tomorrow anyway.


Znali1287

might honestly be the easiest game ive bet this weekend, chiefs down 7? just hammer everything there is


AlvinKuppera

Spread locked. Over locked. Moneyline locked.


EquivalentHandle

O40.5 hit. Can't believe I snagged that live bet in the 1st lol


Draker-X

Glad we're clearing all the chaff out of the playoffs this weekend.


Medical-Pianist3710

Steelers about to get shit on even worse than the first time they played the chiefs sheesh


[deleted]

[удалено]


NorthsideMike312

Lmao just stop


BigStonesJones

What the hell DK just let me bet on Chiefs to get over 8.5 in the 3rd quarter AFTER that fumble recovery in FG range after already scoring a TD….. that was the easiest money I ever made


ssjgotenks

Damn what were the odds ?


BigStonesJones

-105 lol


ssjgotenks

🔒


Prime_Tyme

Man I was kinda worried about Chiefs -12.5 during the second quarter.


Kidkyler

How was that last TD legal? Can you always just toss it to a lineman?


GodEmperorBrian

O Lineman (noted by a range of uniform numbers, 60-79 I believe) must report themselves eligible to the referee if they are the 6th lineman on the field (5 O linemen must be ineligible). The referee will announce this to the stadium, and at that point, that player may now receive a pass on that play.


JerroldGaines

He reported as eligible to refs. Kind of a trick move... see Refrigerator Perry.


Kidkyler

I think I have a new favorite player


JerroldGaines

Absolute legend


Znali1287

yeah he’s an eligible receiver


furiousape1993

wtf i just got cheated by Bovada. """(Live Game) What will be the result of the upcoming drive? - PITT 1st & 10 at PITT 35 · 3rd Qtr · 15:00""" Chiefs received the ball in the 2nd half and just scored. This bet is incorrect and null, right?


JerroldGaines

Got to be shitting me. 6 inch line and they throw to lineman instead of McKinnon for 2nd td @+1700.


ssjgotenks

Lmfaoooo mahomes wanted the passing TD no way he was handing that off


gctiger11

Hill ATTS bettors in shambles Edited: NOT SO FAST!


d-lo_tha_boss

When I'm on my deathbed and my family asks me if I have any regrets the first thing I'll mention is not firing an ICBM on Chiefs -3.5 after TJ Watt scored


Number-91

Same


ssjgotenks

Let’s get hill another 50 yards baby


Kamais_Ookin

took 3rd q and 2nd half spreads for chiefs, don't see steelers scoring tbh.


yazz_o

Garbage time


Kamais_Ookin

garbage time doesn't matter if chiefs score million in 3rd q


ssjgotenks

I took chiefs 1H -13.5 when it was 0-0. Sweaty out here


DamnitCutMeSomeSlack

Up 7 units on the weekend with chiefs -6.5 1h my last bet and can finally watch a half of football without acting like a madman.


NotNow20

c'mon one more