T O P

Let’s hear it

Let’s hear it

Theturtlehermit2000

Creature was shit


Stromo-Productions

Why did we have to wait 4 months for it?


TheDogeWarrior

You said you were evolving but you didn't do bits


fl4k_tp

You just evolved into the first male with tits


A1exdoeseverything

You said you had to get, some things of your chest


haz_mort00

So tell me why the fuck do you still have breasts


martin191234

Yeah you’re leaving the sidemen but thankfully, you made the other guys


BackTireAlt

BUT YOU DIDNT MAKE ME


Boumdog

So I can stand here, on my own two feet


thatgirlbrkn

as i chat shit about you on this old school beat


mrhenrique3

So, let's get started on why your life's peaked


Valdemar209

As i chat shit about you on this Old-School beat


Sammy_Logan

As I chat shit about you on this old-school beat


Mt_Sk_Reddit

Tommygun got two mill views


Galpatheboss

Which means 14, 000, 000 people didn't click it 'Cause they already knew that it was gonna be shit


Sidemensmile

So tell me why the fuck do u still have breasts?


KanyEast99

You’re leaving the sidemen but thankfully


Akib_Ator-G

You made the other guys, but you didn't make me


benddoversdad

what you know about rolling down in the deep


Status-Firefighter86

We fucking did it Reddit I love you guys


KingBabyTheFirst

Im very confused his fanbase call him a fatneek and all that so in that case: KSI is honestly the nicest person in the world and every one should love him for what he does. We fucking hate you JJ


KB_Creations11

Jj is better than Ksi


MxRisky

FUCK YOU, I hope your whole family has a nice Christmas


Istoleurtoast12

daaaaaaaaaaaaamn, done him dirty


Afflict2003

His lips aren't too big, his forehead is normal, Simon is just his best friend. PS:*He loves Ethan more than Simon.*


maxthemasjien119

u fucking monster LOL


adhiANOOP

you mean he likes vik more than simon


--PrintHelloWorld--

Mad


MxRisky

You know I have to do it on em


Downtown_Ad_5289

That right there was a violation, personally i wouldn’t have it


International-Bee839

FUXK U TOOOOOO


SICKPACE

woah their little bud you cant violate our boy jj like this , even if he has shit beard , 5'11 height , big boobs and simon as a boyfriend , he's has a big heart


khalidjamonday1814

And he gives Platnium


SICKPACE

ppppppppppppppppppppppppplatnum


khalidjamonday1814

True


Suitable_Yoghurt6981

True


LeastAd8191

no its PLPPPAAAATTTTNNNNIIIIUUUUMMMM


Danda__kunes

Well, I would say it's PPPLAAAtnum


immortal_brush

Phhhlllatinum


_KingJosh_

Nah it's more like 𝙋𝙇𝘼𝘼𝘼𝘼𝙏𝙏𝙏𝙉𝙉𝙉𝙉𝙄𝙄𝙄𝙐𝙐𝙐𝙈𝙈𝙈


Financial-Cap-5385

Damn


kikosan34

Listen here you little cummy


babatunde__wotah

JJ's characters >>> ksi


merabiko1

Getting political i see


Alex_von_Norway

Babatunde is better than both KSI and JJ


saldb

Who is that?


FSPgaming

Fatneek is better than JJ and KSI


steveisbrown

I refuse to accept that


GodLovesYouu

KSI SHOW WAS BAD


theweirdlip

Wh-… Who is JJ?


napa_senseiyt

Omg 😱 u did not jj doesn’t even box no content ksi is better die in hell and have a unnice day


Specialist_Street329

Oh. I thought this was Lil’ Nas X


Rocket24_7

XD


sugundese007

ksi is using music as a avoidance mechanism for the jake fight


--PrintHelloWorld--

I can already see the flames and pitchforks


Curlytots95

Ohhh you caught a ton of bait here, bravo


Personal_Gas_3374

This wins


unknownB777

You did it


Sacrolinewolf

Underated lmaoo


Sausage605

All y'all are yes men.


Ok_Wing4302

This one right here. I've been seeing this alot


Taymor12340

you not wrong, this too true


thomascoady173

Uncultured here, whats a yes man?


[deleted]

[удалено]


dcidui08

and also builds that one persons ego to massive heights


dewiex

I mean yes but we did tell him that the KSI show sucked


ThanksKanye-verycool

And then millions of people defended ksi like he is a baby


CiruQT

I defended it over it wasn't as BAD as people put it to be, but yeah i saw a lot of people that completely shat on it saying it was good after JJ reacted to it


TheRedditK9

It’s different when people have to pay for it apparently.


TechnoRandomGamer

fr


idk8910

Nah not really haven’t you seen the posts about the ksi show lmao


Oldmanpeepz

Yeah but after the video they switched up and sucked his dick so hard cuz they really thought he was hurt thay bad


jarrodxbox22

So we just forgetting about the KSI show response?


SetoKaibaklava

Response that actually half of the subreddit downvoted and after the video didn't say "JJ what you did was wrong but you can fix it" but instead try to justify what he did...


No_Comedian7712

His laugh is fake way too many times.


kwameb103

I love him but after watching him for so long you can tell when he’s putting it on lmao


_BatsShadow_

Literally anyone over the age of like 15 can tell lol. It’s so over dramatic and forced


DragonK123

As someone who laughs exactly the same and can't control it. I believe there is a possibility he does laugh like that, but it's slightly exaggerated, for the video.


_BatsShadow_

He probably does laugh like that sometimes but he almost fucking screeches in his videos and it comes off so forced. But the 12 year olds lap it up so I guess it works


vince2995

I second this


DiabolicalEsperer101

I feel like it's when he starts exaggerating his coughs is when he's really trying to fake it


destroyedcells

Moresidemen and sidemen reacts are the channels where all of them stop exaggerating their personality


vemoparker

yeah when he coughs it's fake


JoffaCXD1

Imo when it's real he tends to stare into the camera halfway through in a kinda disbelief. Fake is when he coughs generally


rayyan456

That’s actually sometimes facts


Squidward759

Ksimon isn’t funny anymore, you guys milked it


69_BABATUNDE_

Fatneek aswell


VLTRA_DEATH

Fatneek isn't too much of a joke anymore, more like a nickname now. Just my take, been watching for years.


LordStark_01

You were supposed to trigger us not spit facts


alphazero16

this comment was made by Talia


-WeiRD_

baldski as well


Jacobdagod

Yes


HolidayCommercial0

Idk I still kinda find it funny, but I’d rather call ksi fat fuck than fat neek


sceverten

KSI has a high chance of losing to Jake Paul, because he isn't active besides some sparring sessions whilst Jake has maintained his physique for a long time now.


BARSON-music

This is sad but true


sceverten

Besides the purpose of the post to trigger people I should add: I have full confidents KSI will win. Even though I don't really care if they fight or not. JJ just shouldn't be so reliant on his ability to handle and perform under pressure and his mentality to push through. Just take your time and start as early as possible. And like Logan Paul said: focus on one thing at a time. That's the most efficient. I also hope he will shred earlier than last time. You're losing the mental game if you're going up against an opponent who was fit from the start. Shredding earlier can give you more confidence and make you feel more comfortable in your body. You can do it JJ.


Casey_Hunt

Or… hear me out… Jake is a better boxer than KSI


petar400

KSI cant beat jake even ifnhe was active.


Dakari_XD

Jake will beat JJ and everyone will be sad and hate jake even more. people will begin to make memes comparing jj to deji and make stuff uncomfortable.


gobstoppermuncher

We will have to see if JJ will actually put his boxing skills to use in his next fight rather than swing and pray. As you say, Jake would destroy JJ right now.


_BatsShadow_

Lol this subreddit would be incredible to look at if/when Jake beats jj.


yungsvgvge

I like how anyone would agree with a comment and they’d be the one getting downvoted


KeenanACE

Balls?


Nameti

Balls.


Pewdiepiefan1090

Balls!


OpaFablito

Balls


FLAMEKAIZER

Babatunde faked his fight with the tiger


Strange_Ad6795

Dax could easily beat jj in a boxing match 🤣🤣🤣


FCHarshB

That’s crazy how jj has recently gained so many followers that they don’t know Dax. These guys have no idea about og jj


clarkie13

OG JJ is pre Dax


FCHarshB

Trust me I know lol. I’ve been watching the sidemen for like 7 years


clarkie13

Noice, great to see the Sidemen get so popular but still nice to see other who have been around for so long


FCHarshB

Yea still working on a way to meet them tho haven’t had the opportunity


Few_Kick_221

No one cares about dax


PoppYHD

I heard he was a janitor before


Infernostar27

Really, it’s not like he mentions it in every single song. It’s like he doesn’t even say his name like a Pokémon.


thehewguy1888

In a fight.............. No In a rap battle ......... Yes


CostAdministrative21

Lmaooo


Hour_Coat

He’s got nice hair.


Roverdose115

Fuck no


Mattyice42onreddit

If Jake boxed JJ today with no pre fight training camp… Jake would win


_BatsShadow_

If Jake boxed jj in 5 months time with pre fight training, Jake would still win


Mr_CookieTickles

Jake would destroy JJ in a fight because of how much experience he has right now compared to JJ. He barely won against Logan and Jake is stronger than both of them now.


DragonK123

2 sentences you clown


evanec123

Damn your just proving his point by calling him a clown really


Messi_Coops

Jake would destroy jj…


Jeffinnit

Ksi vs Logan was a fluke


thedickkicker

I mean harry already said it, but it was fucking tense and eve of Logan had won it would have been a fluke because both of them did not know what they were doing


JamesNoble34

Jake Paul is a better boxer


Ok_Application5397

I agree with you


Xen0Zip

JJs music is trash


Saucxd

Lowkey most songs I have heard from him (I dont totally keep up with his music) are kinda mediocre IMO but I do really like some - Lose, patience, really love, dont play.


MARV3L17

Agree but those songs could of been way better if he didn’t use so much auto tune


NotAPersonl0

JJs is trash, but at least KSI has some decent songs.


_BatsShadow_

JJ’s content is boring and repetitive, his music is sub par and he will lose to Jake


rockeypokey

This is true. Uploading Try not to laughs with fake laughs and reddit content over and over again. Also the moresidemen channel's content is far better than the main channel


gobstoppermuncher

True, we really need him to upload something else. For example replace a try not to laugh video with playing a game. It’s not new content but it was hilarious seeing him frustrated playing FIFA or literally any other game


dewiex

I still really like it lol


spykids45

i think his content is repetitive but not boring


DodoFiasco

Stop worshipping KSI and do something productive with your time. Fuking losers.


ramsendenkha

Watching jj/sidemen should rather be a time killer than a hobby


gobstoppermuncher

Go on a hike!! Do something with your lives!


Ydoesallmystuffbreak

You can’t just stare at a screen until you’re sixty!


CouthHarbor

JJ beat Logan out of pure luck


ZenithGamage

edgy kids being racist in One Question Go isn't funny


ramsendenkha

Agreed


NigerianScammer69

Tobi's two singles are better than JJ's whole music career


Beardebear8

JJ’s ego is just annoying at this point because he thinks everything he does is fucking incredible and overhypes everything, it’s not charming anymore because at least before he wasn’t trying to be serious


deprincessed

Deji made KSI


Dj_wampratYT

🤓Jake Paul is the best boxer of all time and the best YouTube’s ever🤓


guyinthecomments

His music is shit, he's over rated, and he Jake Paul would smoke him in a boxing match


jimmyjones334

If Jake were to fight JJ and win, Ksi’s subs would make up some bs excuse to why he didn’t win. They wouldn’t accept the fact that he lost to someone, when he is their “god”.


CouthHarbor

They would just ignore it and start saying shit like “oK, nOw FiGhT a ReAl bOxEr!”


jimmyjones334

Exactly my brudda, u is smart man


thedickkicker

This subreddit would kill jj tho don't you think?


Comprehensive-Sock62

Bryce Hall can beat KSI.( He will kiss your ex girl in his birthday) what a Chad!


dripplord99

Ur just wrong and you know it lmao


TheWorldIsATrap

u caught the bait


RpM_Ming_Zhou

"you fell off"


googlie-eye

Deji makes better content


kav0921

The old KSI will never be topped


JuicyPears92

you fucking dingly wingle wanker piece of doddly fucking idiot you fucking retarded cunt piece of pile of shit you stupid fucker, fuck you fucking idiot and you looks like Max Goof from mickey mouse you retarded wanky twat piece of pile of fucking pile of cat and dog shit


mrloox

Who is this?


Pl2w

Our Fatneek


omarking2nd

Logan Paul should've won


asgiboi

Logan should’ve won the fight


Zone1cat

Balls


Acrobatic-Picture364

Ratio


Creative-Link1150

Jake Paul is better than ksi in every way.


idk8910

Wdym in every way? The only thing he could be better at is boxing


kRaBsArEbAcK

It's a sentence to try and trigger the fan base, it doesn't have to be true


Art-Risk

I think he is saying that to piss ppl. I could be wrong tho


yxng_lxurence

Ksi is cringe and makes shit music, also he’s ducking jake


thenotYOU

Black


RSK786

Logan should’ve won the boxing fight against KSI. He didn’t deserve those 2 points to be taken away


idk8910

If you actually watched the fight and know the rules you know JJ also lost points cause his clear knockdown didn’t count


Rydaniel2006

You caught the bait


kRaBsArEbAcK

Uno the rules and so do I


lmao_i_m_god

Logan is better than jj


nedsols

Logan Paul gave JJ the win


PresidentNickTV

Deji is a better brother than JJ.


MARV3L17

And son


spykids45

you know what, i agree


ScndsYT

J-Jake


scott_3008

Sidemen are overrated


Kiannnnnnn_

overrated are sidemen


Sulajuust

#CancelCulture


Sosaok

He don’t got balls to fight us


Training-Shock6439

Jake paul could beat jj


Wxxlley_

Babatunde is better than sir Theodore III


Single_Ice_8926

Ksi did not beat Logan Paul


Slayedyourmum

There’s only two genders


Rasehej

Jake Paul would beat KSI in a boxing match


AntiChxrisma

“stop ducking”


Friendship-Happy

Ksimon,fatneek, “we don’t care” and all the other ksi fan jokes aren’t funny , you all just sound immature


officialMZ1

at least deji was close to his parents


Tuggy_16

Jake paul would kick his ass


Massive_Dot6404

DDG and jake Paul are better


_KILLSWITCH_69_

The plural of the word mural in the neural minds of rural people is murals.