T O P
  • By -

WillBrazuca

So, today I celebrate 30 days since I started prolonged fasting again, for a total of 329 hours altogether. It's not my first rodeo as I lost 80 lbs in 2019. But, since Corona started, I picked on some bad old habits such as eating bread everyday, beer and sugar. For some reason, now I crave spicy food and I was never into it before. So, to celebrate this mark and coming down from 218 to a lean 190lbs (I am 6'4") I broke my fast with a bag of ghost pepper chips. Kids, don't ever do that. My soup is simmering on the stove and I have been stuck in the bathroom for an hour. It feels like I am being raped by the Human Torch!!! Don't be like me.


Floor_32

Ugh, my favorite thing in the world is insanely spicy things... I mean, I'm Korean, so I was born like this. I had the worse craving for the Samyang 2X fire noodles while I was on my 40 day fast. I can only imagine if I had refed on that after 40 days... I bow to you sir.


WillBrazuca

I came out of a 40hs today. The total hours were cumulative for the month. I am reckless but that would be suicide. I'm gonna research those noodle though. I got into cooking Korean food, love it. Thanks for the tip!


Floor_32

Hahaha, then you are a much better person than I 😊. Oh yes, please research, the noodles are so yummy, and very spicy. People do challenges on YouTube eating them, but they exaggerate their pain...I think. The 2x are absolutely delicious and addictive! I eat two packs at a time haha. Cheers!


mtmcpher

Me, the wife and kids all did the one chip challenge, as a Cajun I love spicy food but that was like I was blowing satan.


WillBrazuca

Awesome!!


flfldrmz

Please don’t tell me you broke your fast with spicy chips.


WillBrazuca

I was feeling brave and wanted to test my limits. Well, I am limited to the toilet bow.


flfldrmz

Bruh I'm surprised you can even leave the bathroom.


WillBrazuca

I did. My mom always said stupid is stupid does. She was right.


some_asshat

And ate those on an empty stomach...


WillBrazuca

Yes, but never again, dear friend. From now on I'll try to learn from OTHER'S mistakes.


some_asshat

I'm familiar with their one chip challenge. Not sure if these chips are as hot.


WillBrazuca

No, not at all. But as I found out, not a good way to break any fast.


[deleted]

RIP your colon


jaydenpaigee

i did the same thing this weekend with some doritos dinamita. it was.... very very... unpleasant


WillBrazuca

Oh yeah. I regret it dearly but I'll check it for lessons learned.