T O P

I main wraith with 4.8k kills along with pathfinder 1.4k, octane 1.1k, wattson 1.1k and valkyrie with 1010 kills.

I main wraith with 4.8k kills along with pathfinder 1.4k, octane 1.1k, wattson 1.1k and valkyrie with 1010 kills.

EpixDoesReddit

bloodhound has the most for me at ~118 kills but I’m trying out wattson and only have 36 battle royale kills (I find her fun in arenas somehow so I play her more there) edit: as of now I have 119 arena kills for wattson which I wouldn’t say is that bad since I just got her this week


Uncrowned_king06

Nice


EpixDoesReddit

I’m only like level 105 or something but I also suck ass at this game so theres that


The-Stewmaker

Coming from pubg this game was a nightmare for me to begin with, but you get to a point where you finally understand the game, the legends and when and how to use their abilities and then there is no game than can match it


jaxRLee

can never go back to PUBG after playing Apex— Ive tried and uninstalled many times lol. devs don’t give a shit either unlike Respawn— that game is mechanically broken (YouTube action queuing).


JaFFsTer

I really don't like how oppressive fighting short handed in apex is. In Pubg you can outplay people and win 2v3s/1v2s. The high ttk in apex makes it so hard to combat people just w keying at you.


jaxRLee

Fair point. As if there isn’t enough rng, it does suck when they escape by a slither— or, 3P Legends. Just part of the game, and have to adapt sadly but even then it is what it is.


Curtismayfield57

I personally feel like it is one of the most rewarding shit in apex... Clutching a 1v3 when ur team is down with little to no resources... The feeling of achievement is just huge!


Uncrowned_king06

Naaa you’ll get better, just keep the gring going


jaeger_master

Im lvl 103 and run Bloodhound (202 kills) as my main as well! Lifeline (90) and Valk (25) are my other two. Nice to see another who also says they're not great, because I'm trash


lespritdelescalier11

Hijacking your top reply to say that it's super cool to see you interacting with and supporting/encouraging everyone in this topic. Much respect.


thefireserpent

Thats awesome I have 100 br kills with wattsy and 180br kills with bloodhound and I really enjoy wattsons kit I just wish it were a tad more powerful


Pleasant_Drive

Bang with 4.7k. Aiming for 5k this weekend let’s go baby!!


Uncrowned_king06

Same with wraith let’s go get it✊🏾


Illustrious_Mud2526

Go off kings!


DiscoPanda6000

What is this instagram comment section


bleonrrena

Damn, 300 kills in a little over 2 days, just damn bud!


Amazon_Prime1289

Crypto Rev and Rampart equally with 600 each


Marianogpy

Respect


HeWhoDoubts

Ayy Crypto Rev Caustic here!


Amazon_Prime1289

Eyyyyy


Uncrowned_king06

Nice!!


Ah_The_Negotiator_

Nice. To you switch mains when you get to around 600 or is it kinda coincidental.


Amazon_Prime1289

Purely coincidence. I have like 658 with rev, 630 with crypto and 590 with ram


bruhfin_

Respect the crypto and rampart NGL. Not rogue but idk i feel like getting kills with rev now is easier than before


ScarletCatalie

Horizon one-trick with \~1200 kills (almost all of which came from going *hard* on the game at the start of Season 9, even if I've been playing on/off since S0)


Uncrowned_king06

A horizon main, thought you guys were extinct, nice to see one. Keep the grind going man


ScarletCatalie

i'm an awkward scottish lass wi the same flawless\* hair irl, how could I *not* main her.


Uncrowned_king06

Nice😂


tripping_on_tripping

Wholesome


teamed209

Played with a caustic called Scottish Tommy boy or something but it was a guy. You guys keeping it close to home despite the nerf.


RoninJ_3

I still main her after the absurd nerfs


Celtic209

Only the sweats left after the nerfs - the real Horizon mains stayed


nowboardingthesulaco

Nope we’re still here


AlcoholicInsomniac

I'm just in hiding


stepanbalo

YO, we exist


timpe89

Niceu! How do you use your q? I'm a main at 3400 I think and only use it to surprise enemies high up :D


ScarletCatalie

It's mostly that, aye - getting near-instant vertical rotations, quickly grabbing high ground before engagements. That your team can *also* use it makes it really good with a spot of coordination. It's a decent escape in very select locations (Olympus' suburban spots and WE's urban bits are real good for this), but you really gotta know how to abuse the air strafing and terrain, make sure folks aren't just straight following you. Playing Skulltown with her Q was *joyous*.


spartan_117_5292

Same here. I stopped playing her when the nerfs hit but picked her up recently again. 3800+ kills. She is still super fun to use. The most fun i ahd with a new legend at launch


Wallshington

Lifeline was my first main with 3.4K. Mirage was my side piece for a while with 2.5K. Loba was my second main with 3.2K. Valk is now my new main with 2.2K. I pretty much just rotate and play these 4 legends whenever I want to change it up with Valk being played most of the time.


Uncrowned_king06

Damn!! Go off king💯


Wallshington

you have a valk flair. Are you a Valk main now?


Uncrowned_king06

Yh i mained her this season stop at 1010 just for luck💀will continue playing her next season tho


TayZelx

Hound w/ 900


Uncrowned_king06

Nearly at 1k keep it up


TayZelx

My first full season. Thank you , thank you . May we shed bloth and taka victory.


lespritdelescalier11

But do you bathe in the broth? https://i.redd.it/ecvhyswzulm61.png


TayZelx

😂😂😂😂😂


PsychotropicTraveler

Lmfaooo


Uncrowned_king06

😂✊🏾


Vanessa-Min

I just hit 3,2k kills with Crypto today!! (he's my only main :D) Started playing mid season 8, so I don't have a lot like everyone else heheh, but my plan is to try to grind to reach 4k kills the rest of the season ! I'm also trying to grind for the 100 arena wins with him, i really want that badge... but maybe next season hehe


Burger-Goblin

a newer player choosing to main an unpopular character and also having more than 3,000 kills?? i'm really impressed!! good job, friend


wantyeenpaws

You fr calling 3.2k not a lot in not even 2 full seasons as a new player


NyekoNeppyNya

so heres the thing, i got a good 7k lifetime kills considering how much i play, but i dont have a main, sure i might play octane and wraith more than others but i constantly switch between them all so i dont really have a character that stands out


Deggstroyer

I get you, my spiritual main is Bloodhound but in reality i just play what i feel like playing (like 10 legends)


badabababaim

Same, the only legends I don’t play are caustic, Watson, rampart, crypto, fuse and Gibby


Uncrowned_king06

Who do u have the most kills on I guess🤷🏾‍♂️


Mandjie

Señor Loincloth with about 2.9K. Almost at that big 3K!


Uncrowned_king06

Idk who’s that but keep the grind going


Mandjie

Sorry, that's what Octane calls Revenant. I'm a Rev main lol.


Uncrowned_king06

Ay no worries man I’m just slow😂


Mandjie

Octane's voice: "Wanna go faster? Lose the loincloth!"


bleonrrena

He called him senor loincloth during the season 5 quests and just mentions the loincloth when saying youre welcome. Man i miss those quests, hard to believe its been a year.


banana_man_777

Its ok bro, I knew what you meant lol


Mandjie

Thank you BanannaMan


QueenSnipes94

Loba with 3.7k, Wraith with 1.1k and then Wattson with 1.0k


Uncrowned_king06

Ouu a loba main haven’t seen one of those in a while…


SolarSailor46

I love Loba. Got any tips for her??


QueenSnipes94

Something cheeky my friends and I do is when there's an enemy team nearby early on, I'll drop my ult and we'll steal all the ammo lmao. Other than that, if it's in ranked, only drop her ult in dire situations opposed to every few minutes - reduces enemy awareness of your location. Try not to rely on her thievery otherwise you'll get blasted a lot 😁. Also, YEET your bracelet for a quick escape/behind cover to quickly heal/get out of sticky situations/get high ground. Her bracelet is her best ability! And of course, just practice! She's the tallest female legend so her hitbox is a tad bigger than others. Edit: Also, ALWAYS close that black market when everyone is done! Enemies will use that 100%.


SolarSailor46

Ok thank you for the reply!


KoviDavid13

Loba and i have 13000 with her. I'm really proud of it :D


ghoulSlayerNOT08

Woahhhhh. For some reason I alwaysss suck with loba lol. Respecc!


[deleted]

[удалено]


TheMazdaMiataMX-5

I mean with 15k kills that is kinda understandable haha


OFrickingHeck

4k on wraith but I'm more proud of my 370 finishers


RadlersJack

I’m a real sucker for finishing people myself.


20Maxwell14

You suck them when finishing them off? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


ScalpedAlive

I crafted that black hole Newt finisher just to piss off TTV wraiths 😂


_launchpad_mcquack_

Same I have like 3.2k kills on mirage but my only tracker is my 621 finishers because I feel they are harder to get


ThatWheelchair-Guy

Gibby with 9,8k and octane- 1200. Then everone else from 100-800


eagles52

You Gibby mains are a rare species. Respect. Love when I queue with a good Gibby


ThatWheelchair-Guy

Yea its kinda hard to switch now considering how close I am to 10k. And I never have to panic pick someone cause no one plays Gibby lol


JKL213

9.8k. From a fellow Gibby main with 3.1k, that’s insane


ThatWheelchair-Guy

Haha yea, but I’ve also spent way too much time on this game. Sitting on about 2,7k hours


JKL213

1875 hours here so not too low


ThatWheelchair-Guy

Nice! You solo queue or play with friends?


JKL213

A mix of both. I have a 3stack but I soloq sometimes.


ThatWheelchair-Guy

Yea same, I used to soloq a lot when my friends weren’t on but now I mostly play arenas when they aren’t playing. Br solo just kinda lost it’s spark for me


ShatskiA

Lmao yeah I have a couple months stright worth of hours as well 15 k oct


ButterscotchVirtual2

Fuze 99


pit_sour

Nice. Almost 100. I was really excited when I hit 100 kills with my main, Revenant. Now I'm 237 I think.


holedkite

Caustic 5.8k, Revenant 4.5k, Octane 3.2k, Mirage 2.4k, Valkyrie 1.6k


Uncrowned_king06

Damn go off!!


holedkite

Wait I lied Revenant is only 4k


Uncrowned_king06

No worries man💀


holedkite

Since Day One Baby!!


CreativeDaB3ar

Mirage at a nice 1,069 kills


-Danksouls-

Nice


losermode9000

Pathfonder with about 350. Gibby is in second with aboit 325. Im honstley not a fan of playing gibby.


Uncrowned_king06

Keep the grind going


losermode9000

Gladly


JKL213

Gibby can be pretty fun tho, 3.1k kills have taught me something


losermode9000

I have had some fun games as gibby. But mostly I use him as a support character for when I know I'm either dealing with one or both bad teammates


AnotherDrunkOni

Fuse with 400kills and 35 wins but I'm tryna get to 1k kills ( I suck big dick at this game)


Gamefreek324

Revenant. Embarrassingly low so I’m not gonna post it


AlexMil0

Most of us are low compared to these monsters at 5-20k lol..


jamez470

I just got back into apex after not playing since revenant came out. I have about 5,000 kills with mirage I believe. Champions in my lobby regularly have 30-50 thousand kills. Is that abnormal?


weavejer261

Wraith almost 3.5k


Uncrowned_king06

Good job my guy keep it up


weavejer261

Thank you! She is the best Legend of course! XD


Uncrowned_king06

Come on now we know this!!


weavejer261

Haha good! XD


shylauwuwuwu

767 br kills on bloodhound, 830 on arenas


shylauwuwuwu

ive gotten reallllly bad at br sine arenas came out so im now shooting for 1k arena kills


Uncrowned_king06

Felt💀


Uncrowned_king06

Keep the grind going!!


False_Dragonfruit_59

I main pathfinder and have almost 500 kills. I'm sorta new


Skipper2210

I main revenant 2k kills and around 1 hundred wins


Kriznot23

Started to play mirage because i find him really fun but ive been using octane since season 1 dropped i have 1.1k with octane (Im hot garbage at the gane


Finn882

For me it's Lifeline with 436 kills. Me and my girlfriend have been playing together since the game launched but she usually does a lot better than me. I have a visual disability and I'm legally blind so it's hard for me to see enemies, but it always feels good when I managed to pull through and save the day :)


olcatfishj0hn

This sub is basically Facebook now


StxvxnUnivxrsx

My main was octane and he only has 150 kills.. I have 350 lifetime kills


ghoulSlayerNOT08

keep at it! I remember feeling so proud when I hit 100 kills for the first time


[deleted]

[удалено]


rubixcubeplays

Damn bro 420 wins too?


LivelyBanker

420 headshots, actually. No wins.


rubixcubeplays

*Nice*


heyitssampleman

Bang with 3k


Disastrous-Aerie-661

My is wraith 4.0k kills


Uncrowned_king06

Good job keep it up!!


Complex-Investment

Crypto 3k


222dkn

Octane and mirage 2.2k with each😤


FinestOfThe501st

My main legend is Bloodhound at 247 kills but my best legend is Octane at 356 kills. The legend with the most wins, however, is Rampart with 14 wins (IDK how tho)


Sherafati

Fuse, 1.7k


swizzl73

Horizon main that just got 1100 kills :)


Sawano-x

Used to be Bloodhound main from Season 1 - 3, but then I started Wraith and now I have 26k on her, and I regret having so many kills on her, cause now I wish I had those kills on Blood :( I also tried Valk for the first 2 weeks of Season 9, got almost 2k kills on her but then I swapped back to Wraith idk why


Worth_Base

Wraith 23k


Uncrowned_king06

…😐. Keep the grind going man😂


Pleasant_Drive

How do they have so many kills?????? Asking for a friend


301cumbeam

You get kills in Apex by killing people, you’re welcome for the great advice


Pleasant_Drive

Lol. Appreciate it man, keep up the good work.


301cumbeam

No problem don’t forget to ADS when they’re far away, pred level strats without being a virgin. GL gamer


javierfilgueira

Pathfinder with 5.300 kills


Phfazed

Wraith was my main for like the first 6 seasons (I dont play Apex anymore) I got about 8k kills on Wraith and about 4k on Mirage followed by 1.5k Bloodhound.


Sombeam

Pathfinder with 16.5k. Wraith, Octane and Caustic with 1k each.


lachdog911

Someone wants a medal


Bubameyang

Mirage 2.2k


MaaximumOOF

Octane 3.2k, mirage 1.4k, revenant 700


AlternativeShadows

Horizon at 1.7k I think


ninjapickle02

Path at 262 kills.my next highest is loba with 101. (Not counting arena kills)


Zebra_Opening

Bangalore and just over 1400. Took me 2 years to get that.


Sonypixl

Bloodhound around 500 kills. Not mich but i am just having fun playing apex


Taedogang

I main wraith with 18k kills


B8man56

I’m only about level 30 and started playing mid season 9 but my octane has my most kills with 40+ kills and the pathfinder with around 25


PhoenixLegend36

Mirage. Over 100 kills in both arenas and BR. Not impressive I know but I started around the beginning of the season. I’m also a switch player (no hate). Also have to play with Nintendo’s crappy controllers.


tosted_banana

Wattson 230 kill Loba 143 kill Rambart 120 kill Crypto 100 kill Rev 98 kill Fuse 93 kill Valk 89 kill No main atm


Infinitelyoceanic

I main crypto with 3.6k kills. I wish I could play more 😪


Cl4UD10XF16

Main revenant with 10.9k kills, octane with 2.6k kills and bangalore 890 kills


ultraben5555

2.8 k on Path, 1.5k on Rev, 1.1k on BH. Every other legend has between 500 and 700.


Isaac-Surfs-The-Web

How many kills would you say you get per day op?


Uncrowned_king06

At least 100 kills a day, i don’t play that much honestly


Maxyboy974

I used to main caustic and I had 2k kills on him with at least 200 wins but then he became meta and people became toxic about being a caustic main so I stopped playing him in season 6 when the toxicity got worse with people insulting people for even touching caustic back then and now I main mostly rampart while sometimes rev I don't touch him as much because the same thing with caustic is happening to him now but anyway I got at least 1,000 kills with her right now and at least 100 wins while as playing a bit of crypto


MissPlum_

I feel a little sorry for you. I know sometimes it hurts what other people think, but you shouldn't worry (especially that's just a game and lot of people just overreact emotionally). You can always mute your team, for me for example it helps to focus on the game and having fun.


Just_0_Duck

Pathy 724


Gordockthered

Caustic with somewhere around 700


[deleted]

Caustic with 28k kills.


Curtismayfield57

I've been playing since s0, I main path with almost 12k, but I take pride in my 19k headshots with him... Can't play as much these days cuz of work but still grinding to grow!


_NicoRe_

Bang 10k kills, Octane 1k kills - pretty much my main two characters


Baujl

Bloodhound with 59 kills, followed by lifeline with 13 kills.


maniaaaac7

I am a wraith main with 11k kills 3M+ Damage.octane with 1k+ kills.pathfinder with 1k+ kills.


PhiltheMagnus

Parhfinder


RedDark135

Octane 3.3k kills, but I don't play him very often after the nerf


Tillyard420

S1 - 2 I used to main mirage any chance i got, have 1.7k and then didn't turn it back on until mid s9 roughly and now I use Rev, Pathy and valk about as much as eachother and I'm lucky that I managed to push nearly 300 kills lol, I have gone from a 1.55 to 0.68 kd aswell 😭


Big-glizzy-_-69

Crypto with 5.7k and rev with 3.1k


_zfg6

BH 705 kills, LL 512 kills , and wraith 602 kills


rwilso07

Lifeline @9.3k. Trying to get her to 10k before the end of the season.


jkdaet

I've maimed Mirage since season 0 and I've got about 3.5K kills on him. The reason it's lower thsm most season 0 players have is because I tend to float around different characters for fun whenever I feel like it, but Mirage will always be my main, in my heart


Burger-Goblin

why would you *maim* Mirage?? what did he ever do to you :'-(


rubixcubeplays

Died at this hahaha


[deleted]

[удалено]


deerpenis

Damn we were all just vibin till I saw your comment


DoggoHarold

Look at the rest of the replies and look at yours. People can be proud of their stats but you’re probably negative lifetime kills so…


tommy_dakota

Mirage - thousands


Uncrowned_king06

Ok i see u👀


NullTyrant

Wraith main 11'000 + kills


notbuford

OP also has never seen the sun


SectorRevenge72

I created a new account within the last two weeks of season 6, and only reached over 100 wins/1k kills with 3 legends. 128 wins / 1456 kills with Wraith 125 wins / 1283 kills with Valkyrie 699 wins / 7088 kills with Horizon


SectorRevenge72

In addition on my old account, I have 436 wins with Wraith and 4,976 kills and I started in season 3. Stopped early S5 and came back S6 on the new account mentioned previously.


captaincornfield97

I don’t main anyone but instead I like to mix it up so I started with bloodhound and got to 1k then had my gf pick a random legend of her choosing to get to 1k kills with. I’ve done lifeline, crypto, fuse, path, caustic, mirage, and rev. I’m at 930 with gibby rn!


bigbootyboy124

Thank you kanye, very cool


BootyAbolisher

Bruh- go outside and get some fresh air.


Yes2257

This game is 2 years old. You can get that by playing maybe 3-4 times a week at most if youre a decent player.


BootyAbolisher

I’m a decent player who’s been here since season 0, but if you have over 4k kills on one player, you’ve officially got too much time on your hands.


Yes2257

Ok then let me rephrase to a good player. If you're looking for people with too much time on their hands then look towards the people with 10k+ kills. 4k is not that much. I have 1k on wraith and that was in the span of maybe 2-3 seasons and I can admit im not the best player and didnt even play too often 4k kills in almost 10 seasons is really not that much all things considered.


wraithcraplol

I’m a rev main and I got 1480 kills all together.... a rev with lots of kills I know....I’m a rare breed B)


ConsiderationFirm483

I am a true wraith main and will leave if I don’t get wraith I have 10k kill with her and achived in 2.5 seasons


Equemin

Kind of annoying for someone to leave because they don't get a character


prodbychefboy

cringe


Difficult_Drive_1892

pathfinder with about 146 kills, and is 2.97k games not a lot for someone who played since season 3?