T O P
UncleVoodooo

Shy = "heres my ass! Dont tell my boyfriend!"


NationalInitiative39

The other 4 pictures were slightly different variations of the same pose lol


[deleted]

Ironic, given how most women advise men not to have shirtless pics, don’t take selfies, and have a variety of pictures. Honestly my 0.02 is that the advice is bull. Take good pictures (not low quality or grainy) but as long as you look good in them you’ll get matches. And you know what, if you look good and work out, put in that shirtless pic. You think it is a coincidence that women with nice bodies just so happen to have “interesting angles” in their pictures? No! If you got it, flaunt it. Just don’t come across as overly “douchy”.


TOKravePC

This girl is looking for a side dude, not exactly representative of the average woman who is looking for a long term relationship. She just wants someone to fuck her so she is showing her body off. A shirtless guy screams, fuck boy energy/looking for a hook up, which is less appealing to women than a guy dressed nice. Shirtless beach pic is fine to throw in, but the shirtless selfie in the mirror is cringe.


SnooTangerines1011

That's true too. Even female profiles posted on this sub with racy pictures may have guys drooling but they also say "looks like you're DtF/looking for hookups/ONS". So to an extent whether you put the sexy/shirtless/swimsuit pics out there or not largely depends on what you want to attract. But even if I was looking for a hookup I'd *still* pass on the fuckboy energy whereas a guy would only see a green light.


dub_seth

Just as cringe as the photo of her and her ass


BubbleGumFucker

Men like butt women like butt and personality. Shirtless pictures don't show great personality


Ok_Youth_2519

There’s nothing ironic about that comment. Total disagree tho. What men swipe on vs what woman swipe on are total different things. It’s a lot harder for men to get matches on tinder than it is for woman. Men swipe right on a lot more woman. That advice is good for everyone too. Men always give the advice for woman not to have overly filtered selfies. It’s good advice.


[deleted]

[удалено]


TheBestElliephants

You're assuming everyone on Tinder is looking for the same thing. The no shirtless pics advice is mostly for guys who aren't looking to hook up or aren't looking for girls that just wanna hook up. In a similar manner, girl already has a bf so I'd assume she isn't looking for anything serious, in which case why bother showcasing her personality when that's not what she's offering up. It'd be neither hypocritical nor ironic, you're just salty.


Ok_Youth_2519

I mean it’s neither. It’s some random chick on tinder. If a guy puts a bunch of bad Snapchat selfies on his profile doesn’t make it ironic or hypocritical because other guys say woman shouldn’t do that.


itsthecoop

on the other hand there can sometimes be a difference between what we say (and even: are convinced/what to convince ourselves) we want compared to what we actually react to. (and this regardless of sex, gender, age, education ....)


Ok_Youth_2519

I can’t speak for other people, but I know what I want and what I like. I really don’t divert from what I say I like.


itsthecoop

and just to make sure (apologize?), I wasn't specifically suggest for you to do so, it was meant to be more of a general addition to what you wrote.


alexmaycovid

Yeah if you have a good abs you can show it. Also if in this photo you are at the beach now one can think it something weird but you can show your abs


[deleted]

Yeah, beach pics are the way to go. If you got nice biceps an undershirt and gym pic works too.


SnooTangerines1011

Lol this is only advice men give and don't understand that unless they're attracting dudes it is not correct. Whenever there's a profile posted on here and it's a dude with shirtless pics, the women are saying "please don't" and then the dudes are all vehemently disagreeing 😆 it's hilarious that despite it being so black-and-white guys still really don't get it. If you're a gay guy then great advice, otherwise no. But if guys think taking the advice of *other guys* on what women are looking for makes sense then the results are on them 🤷‍♀️


cancerkaz00

Believe me when I tell you that shirtless guy pictures work. I used to have a folder of conversations where the first messages I got were either "you're hot", or "hey daddy".


Western_Quantity_612

Really? I think it depends. You don't think that depending on the guy, his values, what they're looking for etc... the advice is fine? I've known guys with fit bodies who have taken pics like that and didn't have problems dating on apps. Probably not much substance with who they're attracting but if that's all they want...🤷🏿


SnooTangerines1011

I mean, I am pretty sure I did say that it depends what they're looking for? Might have been my other comment on this same thread, idk. But yes, I agree that if they are not concerned with "substance" (a good catch-all word for what I'm saying here 😆) then it might be fine. And Rules 1 & 2, if this needed to be mentioned, negate all other rules. I personally would run from a perfect 10 with topless photos because I have enough trauma from guys like that but I represent the exception, not the rule 😂 generally if he's hot enough nothing else matters. Edit: yeah it was my other comment, not the one you responded to, but I said basically what you're saying if you want to read it. If not, summarily, "I agree"


Classy-Tater-Tots

You kinda prove your own point about selfies. Gym/mirror/ab selfies are just bad pictures. There's zero interesting things in them. If you want good pictures to show off your fitness, they should be of a situation when it's normal to have your shirt off: beach, pool, hiking, sports, etc.


TheD1ceMan

It's a good one tho


lemar00

We got the fuck girl in the building


ottonormalverraucher

I was about to say how, no offense, she kinda seems to be one of "those girls" who adopt the "geeky gamer gf" persona because a lot of guys either want a gf with interests such as these or low key fetishize it Wouldn’t be surprised if she doesn’t have a bf but just claims it to give it all the "forbidden fruit" vibe Although I wouldn’t be shocked if she’s cheating either


tdizhere

Doubt she needs to make anything up to get more matches though, I think you underestimate the power of a nice ass in yoga pants haha.


ApproximateKnowlege

Donnie Darko is her favorite movie, so you know she's deep.


JesusSaysitsOkay

“ Ah. Poor boyfriend.” *Sighs, then presses Super like*


NationalInitiative39

Basically


angry_at_erething

Pretends to understand the plot to look smart


RightOnTheMoneySunny

I was gonna ask: what is Donnie Darko code for in a dating profile??


Joe_King-Lotz

Clearly anal. She wants you in her “dark-o” aka butthole


RightOnTheMoneySunny

Please no, is it really? That’s blasphemy!


fritop3ndejo

Buttsphemy.


dudevan

Really rectvolting!


SudoTheNym

It is weird that I know two crazy chicks who both are obsessed with donnie darko- it seems to be a movie that really attracts psychotic breaks.


More_Internal_9892

Yikes


Ragegeta

Tbf it is a fuckin great movie


AnthonyDidge

Is it, though???


Noelzer

It is. The sequel however is better left forgotton


idkwhatimbrewin

There's a sequel? 💀


Noelzer

It's the worst movie I've ever seen. View at your own risk


xLittleMidgetx

damn I might have to consider changing my favorite movie


tjcastle

movie sucks. i’ll die on this hill.


Babyy_Bluee

I watched it like 500 times (no wifi at my new place and only had 4 or 5 dvds) and i *still* don't know what it's about.


ItzNice

It kind of has a “scientific” explanation that deals with the multiverse and alternate timelines, and even as someone who absolutely loves that sort of thing, I had to watch a video explaining what happened. Was definitely an enjoyable watch but leaves a lot of questions that are hard to answer on your own.


Medium_Lion_8763

something about time travel and multiverses and Donnie needing to die to close the loop or some shit it's convoluted and doesn't really make sense even when it's directly explained but the movie is still entertaining just for the visual spectacle people put it on too high of a pedestal though, it's basically a movie made for pseudo-intellectuals who want to pretend that they watch "smart" movies even though the plot makes so little sense that you need to watch a completely separate video to understand it


Reasonable_Bug_9252

back shots cuz she's showing off her air conditioner


Substantial-Memory85

Cause she want back shots from another dude


little-bird

nah that’s a dehumidifier


netheroth

She needed a dehofier


Adjectivenounsalad

Oh yeah, she totally gives off them shy girl vibes.


Flaurento

Lmao totally shy, proceeds to show ass.


Manuag_86

And to admit she belong to the streets.


BigBossWesker4

✨Sensational✨


TheSandNinja

I’m so glad TRP memes are spreading.


TheSandNinja

These types aren’t in touch with reality. To her, “shy” means feminine. Two different things.


paranoidblobfish

Ain't nothin feminine about what she's doing


TheSandNinja

Facts.


EnoughSupermarket539

What a shitty person


Markwither

another hoe on tinder


chuktest

What a shitty person *as I swipe right*


CaptainSplat

Yeah thats fucked man


EnoughSupermarket539

Agreed. Like the only reason you should swipe is to trick her and find a way to tell the guy. That behavior shouldn't be condoned


East-Difficulty-3214

Fake profile.


somearejustannoying

All of a sudden, the boyfriend does know and is strangely ok with it as long as he watches. And then all of a sudden, he's the only one there and is cool with fucking you


NationalInitiative39

That's what im thinking


Bailzy6

At the very least an OF girl. Bisexual, gamer, ass shot and boyfriend are big giveaways


More_Internal_9892

Makes sense


stikkypoizon

Fake profile, but damn, the kinda ass that would make a man willingly ruin his life


NationalInitiative39

They work at a coffee place that I pass everyday on my way off work. Im tempted to go see if she even exists 😂


KingBenjamin97

I mean I’m not saying you should but I do see 1 compelling reason to need coffee after work lmao


blank_wav

Yooo!!! This chick also popped up for me! Swiped left on that one!


NationalInitiative39

Just recently?


blank_wav

Today! Maybe about an hour after you posted this.


Mr-Simjee

How could you swipe left on that ass


CaptainSplat

Some people have standards


Mr-Simjee

Keep ‘em 🤩


vio_fit

Someone needs to tell something to that poor guy 😂


LukasKaralius

She had us in the first half ngl


Slash1909

Where does the second half even begin?


lemystereduchipot

That ass looks incredible.


nova_xrp

Not so unlucky boyfriend


Danalyze_

![gif](giphy|HxMhuDg7O4pKOhhcRC)


Scaramok

Makes her look like Thicc Squidward.


HumanMycologist5795

Donnie Darko is a great movie. Came out when she was 4 years old so I guess she's into classics. I guess she's treating her boyfriend like a job. Not ready to leave until you find a better one.


nathanieljes123

Boyfriends probably on WSB, it’s okay.


McLovinBasketball

Prolly an indian scammer tryna scam discord nerds


[deleted]

Yeah - this profile feels off to me


3dumbWorrier

If not a scammer there's a 90% chance she's just doing it for the attention. 10% chance she'll actually follow through with it.


BallmerPeakGaming

Dehumidifiers only work if they’re plugged in


Specific_Tap7296

This is my family motto


luckycharms7999

Linus tech tips


mrsunsfan

bruh moment


Strosity

Cmon Destiny, do better


NationalInitiative39

Lol, now do the job 🤣


The_CEO_Of_No

That pose is the “ain’t got shit else to offer” pic


[deleted]

I saw my sister in law’s sister on tinder and she has significant other that she lives with and has a kid with haha. I swiped right for the lolz but we didn’t match


jackieblack08

Let’s play a game onlyfans or gift card


gunners1029

Haha she from R.C.? I saw her too. Didn’t have all that info when I noticed her though.


NationalInitiative39

Yessir


Kingsranger87382

Alright op, you got a duty to find her bf and spill all her shit. Then gtfo


[deleted]

Thank god I'm aromantic


Manuag_86

I have aromantic candles as well.


lpn122

Underrated comment, 10/10


GammaGargoyle

This is the way


Paradox_Dolphin

Same, but really wish I wasn't. I absolutely LOVE romantic gestures, like candlelight dinners, surprise flowers, stuff like that. But I've only felt romantic attraction to like 3 people in my life. I dated two of them, which is why I know I love romantic stuff, but I just rarely feel like dating someone... Sucks so bad.


Sketchy_Anon

Go on a date with her and tape a note to the bottom of the seat to tell him. The one that you put up to take a piss. So that way, he is the one that will find it.


NationalInitiative39

Ingenious idea


Billy_Barue1

Nice pooper.


MrSweatyBawlz

No girl's favorite movie is Donnie Darko, definitely a dude.


Smittywebermanjanson

Not necessarily. Goth girls are a thing after all.


SnooTangerines1011

Huh? Since when was Donnie Darko a goth thing? 😆 Y'all are so weird with your assumptions here hahaha


SnooTangerines1011

Uh. That's been my favorite movie since it came out. Sorry to defy your expectations but I'm definitely not a dude. It's just an awesome movie.


AmusingSparrow

Sure buddy


Monkey_King291

Yep she's definitely shy, 100%


Jos_Andrews

She has an enormous can.


rocharox

Nice @$$


pianist3494

Pass. I'm no honewrecker


mozzy1985

Describing herself as shy. Haha if you say so.


BvByFoot

“He doesn’t need to know I’m here” = fishing to see if I can do better


CommerciallyRatedBBC

Catfish definitely


TastyAndDylicious

Donnie Darko? A girl after my own heart


ValorousGekko

It’s a trap!!


321_hex_DS

So sad bc sex with girls like this is so fun, but as a man you can’t return from this level of disrespect


J__oker

*scam alert*


CopperHands1

I’d fuck her. She has a nice booty


ktm1001

Ass is still good....


Xitobandito

She has enough ass to share for all of us, don’t worry dawg we boyfriend in laws now


PerspectiveNo1519

Welcome to Eurosports and Live coverage of the Bundesliga


doasisayu

lol would be funny if her bf swipes right on her....... wanna fuk? hahahahahahahaha


gvortex0011

What a >!cheeky!< girl


Sea_Plan_3317

I'll never trust a low key outgoing but shy on the surface girl again. Poor guy. That ass does not make it ok lol.


Kimolainen83

I would legit do a long con flirt with her get evidence let it play over a month. Get her to someone tell me who her bf is. Figure out wheee he lives and then show him everything


NationalInitiative39

Will update if we ever match


Kimolainen83

Please do lol


loupr738

Sadly, young me would’ve take my chances with the mentality of he’s not my bf and I’m not the one cheating even though I’m an accessory to the act. I was a different guy and I doubt I’m alone, and you didn’t even have to look like that


busyB_83

Boyfriend probably knows and they’re calling her bisexual so they can wrangle a cuckcake unicorn in as their third


Head_Primary4942

Why are you still with him? O... he's so nice, drives me everywhere, buys me dinner all the time, sends me flowers... but ugh... the D game just sucks.


Loch_Ness_Jesus

Cheaters suck ass


BrokenArrows95

Fucking trash.


wellthatwasrandomaf

🤮


Repulsive-Theory-477

The Belphie Butt selphie


BLKxGOLD

Dat ass tho


Leggingsboss

Dat ass tho


infakiller

she belongs to the boulevard


waltbacker

Hoes will be hoes


psychotic

Do women actually know what being shy means?


icebankmiceself9

Whore's I tell ya


satan62

She probably likes it in the ass as well


Brilliant_Succotash1

Id sacrifice a kitten to be able to give that to her.


Loch_Ness_Jesus

Thirst is real here


Brilliant_Succotash1

Id drink from her ass for sure.


Jbonez1700

I’d beat


[deleted]

This is one of the reasons why I’m afraid to start dating again.


hause1

Whatever, he’s not my friend, what’s up girl?! Lol


Admirablelittlebitch

Uhm…….bisexual guy here, she doesn’t represent us Edit: I’m getting downvoted for saying she doesn’t resent us? I’m a little confused now to be honest lol


OrcRampant

Used pussy for sale! Used pussy for sale! Get it before it falls out!


BigFreakinMachine

Ugh...Donnie Darko sucks


Gileotine

As much as I dislike profiles like this I feel like whenever this stuff is posted it's just an opportunity for dudes to come out of the woodwork to be sexist


ShelterConscious4124

Typical Brittany


[deleted]

Poor guy will wake up with an infection one day.


noyrb1

Jesus


qodzer0

I'm the boyfriend, thanks for letting me know


NJ_Mets_Fan

its a bot lolll


TERMINXX

Unscribble that name. Out that bitch.


cozyleo

A gamer girl playing the most toxic game known to humanity. One of my biggest absolute fears is this.


Luka_Dunks_on_Bums

She doesn’t skip leg day


CHARLIE_ZILLA

this girl a demon


Seargeo

She’s outgoing at heart alright …


_kuro_hime_

😓


[deleted]

Go on, uncross her name and location


WishGullible5142

She Belongs to the streets - Future


ebinachun

shes definitely an introvert!


New-Wishbone4968

Well now his gonna know 👌💯🤣🤣🤣


Noelzer

Should've left the name


6porkchop9

A shy narcissist seeking spelunking in the dumpster


rhee1010

I hope someone she knows saw this and sent it to him... That poor man


No-Government7374

That ass has smash and grab written all over it.


PauliExclusions

😅


Liquid69

had me at Donnie Darko!


Stu_Padazol

Slu


DGUdk

Im shy at first 🥹😝🥰 *here’s my ass tho*


Pornstarstatus

Why mention Donnie Darko? Is it to seem edgy or do lovers of the movie share other characteristics? Honestly curious as I’ve seen it a lot.


Uniq_Eros

That's the type of ass that makes you think... "I can change her her."


bandit_SIX_1985

If she’s looking to cheat, it’s gonna be you or someone else. Might as well go for broke 🤟


AlphaAlpaca623

I doubt this is a real account honestly


johnrrayv

*proceeds to swipe up*


New-Syllabub5359

Seems like catfish


PhysZeke

Very outgoing of her.