T O P

  • By -

HortLuck

vay amk insan bunu takip etmeye üşenir


Ali38Krc

Ne zaman başlıyoruz


suluk_adam

en alta not düştüm yeterince talep gelirse kralları seçip yarın başlamayı planlıyorum


Ali38Krc

Yarın kaç gibi, okul var


suluk_adam

bu saatlerde veya 1-2 saat öncesi


cbi6

Yarın biraz erken olabilir ama sen bilirsin. Benim iq yetmedi zaten


suluk_adam

olmazsa 2-3 günlük bir dilime de yayabilirim daha katılan bile yok amk


TillLindemann-

beni al


suluk_adam

altta anlattım nasıl talep edileceği bi baksan anlayacaksın


TillLindemann-

mor krallık adı da judas krallığı


anneeebitti

cok uzun yazmissin orosph cocugu sonra okicam saveledim.


NoUsernameCozWhyNot

Şansımı deneyeceğim sanırım


[deleted]

Riskle Heroes of Might and Magic karması bir oyun gibi herhalde. Zevkli olacakmış gibi duruyor. Kurallar tamamen açık ve kurallarda anlamadığım bir şey yok ama aklıma takılan bir iki husus var. Diplomasi olacak mı? Mesela diğer krallıklarla anlaşıp kırmızının anasını sikebilir miyiz? Yapabilirsek bu siyasi harekelter altına mı giriyor? Ve son olarak deniz muharrebeleri nasıl yapılacak? Tenya Kontluğu Mavi Krallık


suluk_adam

evet diğer krallıklarla ittifaklıklar kurulup ortak harekatlar düzenlenebilecek muhtemelen siyasi hareketler sınıfına girer deniz savaşları da rakibin deniz gücünü azaltmak ve kıyı şehirlerine sınır bağlantısı olmadan saldırabilmek için gerekli başka etkilerini de oyun ilerledikçe düşünürüm


Tarliget

Yeni Delhi Sultanlığı Sarı Krallık


suluk_adam

hangi renk onu da yaz


AbdulShakespeare

Lostragon krallığı mavi renk(başkent yarak gibi meydanda ama 600 asker demişsin bakalım sonumuz hayrolsun)


suluk_adam

üstte mavi alındı istersen başka bi krallık seçebilirsin


AbdulShakespeare

Ben geceden yazmıştım aslında ama siktir et yeşile yaz.


suluk_adam

knk maviyi alan adamla aranızda 4 saat var benlik bir şey değil neyse yeşile ekliyorum


AbdulShakespeare

Bir kaçsoru sıkıştırayım 1)fightlar nasıl hesaplanacak 2)şahsi ordumuz var mı 3)açık alanda generalleri birbirine vurmak var mı 4)ekonomi spamlayıp sikmesin diye build sınırı var mı


suluk_adam

1) askerler tek düzeyde yani yapay zeka olmadığımdan asker sayısı fazla olan kazanacak 2) şahsi ordu belki olur emin değilim 3) mesela sen sarının 3 numaralı kalesine saldırıyorsun, sarı da senin 6 numaralı şehrine saldırıyor ikiniz de tam karşı karşıyasınız o durumda meydan savaşı olabileceğini düşünüyorum bu konular oyun ilerledikçe daha belli olur zaten


AbdulShakespeare

Bu gidişle gecikecek 1 eksik var


suluk_adam

2-3 günlük bir zaman dilimine de yayarız oyuncu bulmayı çok düşünmeye gerek yok


AbdulShakespeare

Bir kaç soru daha geldi: 1)iki taraf arasında yapılmış anlaşmaları(ateşkes, barış vb.) bozmak var mı? Varsa büyük entrika dönecek. 2)kalelere generalleri yerleştirip defans boostlama var mı


suluk_adam

1. evet var işin güzel kısmı da o bence yani mesela diyelim kırmızıyla birlikte sarıya sefer düzenliyorsun kırmızı bi anda ordularını sana döndürebilecek 2. olabilir ama onun hesabını tutabilirsem


molibaligi34

Bana kırmızıyı veriri misin


suluk_adam

krallığın adını da yaz


molibaligi34

Moli Balığı İmparatorluğu


AbdulShakespeare

Tenya kontluğunu alan birey ban falan mı yedi?Adı "[deleted] " olarak görünüyor yorumda.


suluk_adam

muhtemelen evet o zaman oraya yeni birini bulmak lazım


AbdulShakespeare

Hesaba bakmaya çalıştığımda "bu hesap silinmiş" diyor.Sen girsene reis onun yerine.


suluk_adam

hmm neden olmasın yarın bi düşüneyim olmazsa bunu crosspostlar 5. buluruz


[deleted]

[удалено]