T O P

sıkıldım be dostlar. Ne yalan söyliyim hiç hevesim yok yaşamak için.

sıkıldım be dostlar. Ne yalan söyliyim hiç hevesim yok yaşamak için.

Much-Foundation7642

Bugünkü intihara meyilli postumuzu gördük çok şükür


alihankorkm

intihara meyil falan değil sadece sıkıldım ve inan bunu içten söylüyorum mk


Much-Foundation7642

Kendine bir motivasyon bul, mesela 10 sene sonra 2031 olucak benim motivasyonum bu


alihankorkm

olur. ben de 110 sene sonra 2131 olucak diye motive olsam


sonkozbukucu

Aynı sorun bende de var be dayı


alihankorkm

sadece ac karnimi doyurup uyumak ve bunu tekrar etmekten sıkıldım.


EmoJi25

Hevesin olması için bi amacın olmalı hocam.Amacın yoksa kendin yarat bi şekilde.


alihankorkm

tek amacım beni 1.5 sene önce terketti


EmoJi25

Hayatını tek bir şeye/kişiye bağlama sakın.Hep çok alternatifin olsun.Başka biri bi gelir hayatın lunapark gibi cıvıl cıvıl olur.


alihankorkm

şuan bile gülümseyebilmem sadece dediğin gibi bir umudum olduğu için


alaettinthemurder

Hed pe dinle o zaman


eustassss

kanka kaçıncı katta oturuyosun


alihankorkm

hahashha zemin


eustassss

aga be ben de zemin


alihankorkm

ama bizim yüksek giriş 😎😎


faqqothunter69

Git aşık ol


redituser0110

Aq ben bu şarkıdan keyif alıyorum