T O P

  • By -

No_Battle_4234

İLK BAŞDA BİRAZ YABANCILIG ÇEKERSİN AMA SONRADAN ZÎKE MİN TÊR BÛ XWEDE PİROZ BE


Flashy-Day-6563

yok lan ben gitmiyom arkadaşım gidiyo


Schokoprens

Atak helikopteriyle gidersin artık


Flashy-Day-6563

ben gitjiom aq diyarbakır selahattin eyyübiye gidicem arkadaşım gitçek


alihankorkm

yayyip erdoğan anadolu mu? daha çelişkili birşey görmedim amk


Ali38Krc

Burada recep tayip erdogan proje imamhatip anadolu lisesi var amk


MekhaDuk

Oha AMK


Flashy-Day-6563

var amk gidin bakın


choirofspirits

Şimdiden muay thai öğrenmeye başlasın 2. sınıfa hazır olur