T O P

Be honest, can women really be hungry for dick?

Be honest, can women really be hungry for dick?

kasarmusa

you think, can hulk be real ?


Makarnex

You have 15 seconds to speak turkish.


girlcomrade

I am not know turkish


FrikFrik_

Ben türkçe bilmeyen


Dunkelhaft

Annene sor bakalim ne diyecek. Merak ediyorum


CreativeGrand

Sen neden sormuyosun üvey baba?


Dunkelhaft

Ben cevabi biliyorum amk. Her kadin farkli bazilari sikismeden duramaz ami yanar, bazilara var 10 sene sikismeyebilir. Simdi asil soru hangisiyle evlenmek istersin?


CreativeGrand

Zor soru. Bunların ortası ideal, ama bu iki uç da çok kötü. Şimdi amı yananı seçsem ben yetemeyebilirim aldatır, güvenemem. Ama sikişten zevk almayanı seçsem hayattan keyif alamam, 31 çekerim daha iyi. Veya ben aldatmaya yönelirim mecbur.


_Y4Li_

Lan Türkçe konuş


siiyucnm

mumble rap kardej


RogRuvie

Onlar da azabiliyor zevk icin yapabiliyorlar amk fakat kendi yararina kullanak asiri fazla kadin var. Öyle bir duruma geldi ki sikliler artik para kapisi oldu (onlyfans örneği) Çok farklı seviyede olanlar da var ki en yakin arkadaşım neredeyse nymphomaniac denilebilecek seviyede


siiyucnm

ne


Emokulus

doğru söyleyin, bir karı yarrak için aç olabilir mi yoksa kadınlar para için mi böykle davranıyo diyo amcık ingilizce öğren


siiyucnm

Adamı ingiliz sandım,ne işi var diye sorguladım sadece.İngilizce konuşarak peygamber devesi sikebilirim yoksa.


siiyucnm

i can fuck peygamberdevesi


Makarnex

Prophet camel kanka adafwegdjdkdsh


KWR12

Think Creativegrand think


KemalLand

TÜRKÇE KONUŞ ULAN 120 SANİYEN VAR!!!


Decent_Confusion_996

Think different