T O P
  • By - VPLGD

BLACKOUT-MK2

Holy shit have people actually been loudly barking at her in public?


Ghost_Star326

It'd be terrifying if they actually did.


johanrlb

They will, don't worry.


Saurid

I mean if they do it at a convention after asking for her permission for some stupid video(and she agrees) or something that's fine, I just hope they don't do it randomly in the street.


johanrlb

Convention or street, it would be one of the cringiest things ever, and I'm afraid of that because I love Chainsaw Man


MrSteveWilkos

People who don't differentiate actors from their characters in real life are so painful. Like the Geoffrey actor who got numerous death threats from his time on GoT or numerous female actresses that get harassed by "fans" of their character. Enjoying fantasy is fine, but people need to stop dragging it into real life.


betholo

I will, don't worry.


Infamous_Coast8367

Guys please don't harass voice actors. Not poggers.


Saurid

Why would you do that? It's rude, not to mention scares her probably if you do it out of nowhere and to top it all of you invade her private life. I really hope you were joking.


CipherRogue

Based


Kingfisher818

Don’t worry, I’m pretty sure the emoji means that was meant as a joke.


BLACKOUT-MK2

Fingers crossed. I assumed it was trying to defuse any tension over a legitimate request but maybe you're right.


exboi

I don't doubt it People were barking at an event a while back. The comments on a post about it were flooded with ppl claiming it's just a joke and anyone who found anything weird with continuously barking in public was "taking things too seriously". I'm guessing those are the same kinds of people potentially barking at her lmao. Never underestimate how strange animanga fans can be.


GuyWithAJacket

The idea that some people would bark at her in text, let alone in person, is honestly really distressing. I worry that we’re going to end up in a situation where we need an official post yelling at people to not harass her


StarTheTrapQueen

No.


__M-E-O-W__

I think it was a pre-emptive request.


Ghost_Star326

Lmao she definitely knows the fandom and the makima simps all too well.


MarkyWuSupremarcy

mangaka and the *message* of their stories gege: strive to die a natural death, like the queen. Kōhei Horikoshi: SMASH ~~the pussy~~ evil people who do evil things because they are evil Koyoharu Gotouge: if you breath in a special way, you gain super powers and can literally conjure flames and waves with your sword. fujimoto: you are dog. BARK. you are also chair.


King-Of-Throwaways

Fujimoto: We have become numb to the violence of modern capitalism. Is it even possible to find meaningful happiness when our world is filled with so much fear and trauma? We try to fill the void with base pleasures, but the experience ultimately rings hollow. Also, thicc Makima. Audience: Wow, thicc Makima!


SosukeAizen123

I really belive that Kishimoto had no IDEA initialy what a Manace Makima would bring to the Anime/Manga Community with bringing to Light all the wierd Simps and people that like Dominatrixes. I can see why people that are not Fans of CSM would get MASSIVELY annoyed by those weirdos, because I am getting quite annoyed, despite being a fan.


Amunra_of_RG

Me


germanatlas

and me


Denji_Rawr9253

Yall dogs heard her? Thats an order by makima herself so lets see if yall abide by that


blinnx92

Username checks out.


Velhar

Are you blind? It clearly says Denji, not Dennis, lol


general-Insano

Command should be whisper \*barks in library volume*


MarkyWuSupremarcy

what's the golf clap equivalent of barking?


general-Insano

For my dog we just told her to whisper and it came to r/microbork


DittoV

"Boof"


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


guffysama

She cant control me! ... wait


edman9677

I feel both really happy for her to get the role and also very sorry because of the simps that take it a bit too far


ArcadianGh0st

Y'all need to get some bitches. Petplay is fine but make sure the dom mommy consents to stepping on you first.


SeventeenEggs

💀💀💀


6407d

This sentence is wild 💀


Paul_Infinity

Holy shittz, Eula's VA... damn, this is absolutely amazing !!!


Dacendaran434

Wait, she voiced the End User License Agreement? Thats a pretty lucrative resume.


TotalTeo

You bastard, take my upvote and leave.


Grizzy-TheKiwi

wait really??


Yukiaze_Umi

[Just realized it too, yep she is.](https://mobile.twitter.com/genshinimpact/status/1391996494790545411)


Loly638

OH DAmn


JossyVal

🫡🫡🫡 yes ma'am I'll try my best!!


bestbroHide

Wtf even her VA is pretty? Reminds me of when I found out the FFVII Remake cast was also all pretty and I immediately thought "welp makes sense"


StarlightWeaver42

That’s so funny because Suzie is Yuffie in FFVII Remake Integrade


[deleted]

JP and ENG VA are gorgeous wow makes me wanna see other languages VA too.


Sir_Crocodile_Mr0

I like this VA


blinnx92

*Reads top comment. Me: “Ah nice. People are people.” *Scrolls down and see downvoted posts.* Me: “Ah…I guess there’s still a lot of animals out there.”


Particular_Focus_969

I am just surprised actual people are barking at her thinking it's funny but no it's just cringe and downright weird as hell. Yall can bark to animated makima but not to an actual human being pls 😭


Shadowmist909

Chainsaw Man fans should channel their inner violence devil and be kind!


balance_limited

sincerely hoping she wasn't actually harassed


djmilezanime

Her VA for Makima impressed me. She's a baddie for sure


balance_limited

she really said i know y'all down bad so please refrain


Additional-Age-6478

Is she the English va or Japanese


snipeslikewes

Eng


Army__

Second hand embarrassment from this shit, fucking cringe


NoLandscape3159

She knows how down bad we are


Sir_Quackington

To be fair, y'all dont exactly keep it a secret


genasugelan

I just imagined the clip of Tyler1 barking to this.


NoCopyrightRadio

c r i n g e like the people who bark at her


so_long_astoria

ma'am i'm sorry, i will not.


JoestarJosh

*muffled dog noises*


KaHate

She's on reddit.. sh- she.. is AMONG US!


hassimhabib09

Awoooooooooo


Particular_Focus_969

Simp alert.


SosukeAizen123

Its sad because of these weirdos people disregard CSM as a fanservice manga and think that the community is wierd and toxic. Makima is Esdeath on Stereoids.


Economy_Okra1373

Eng dub was so much better than sub (for makima)


Snufuu

Dude there's no reason to hate both good


seangrey03

It wasn’t hate he just thinks one exceeds the other, which is a fair opinion


Sir_Crocodile_Mr0

But it's not out yet.


Hassan_Mohayodin_00

Is this Voice Actor for Dub ? I heard many negativity for her like the voice don't even suit her in dub too.


Harriz_Burhan

Heard huh? What about your own opinion? Do you think she fits makima? I honestly don't care, having an anime adaptation of my fav manga is a sign of relief already


Hassan_Mohayodin_00

me too I honestly don't care as well. The thing I care whoever is the voice actor must give their best to voice the character and they indeed do their best. I don't get why this comment of mine got so dislikes although I was talking about others opinion. Looks like people are too dumb to even understand a thing. At least you asked bro.


Harriz_Burhan

It's ok don't mind the downvotes, they're just numbers in cyber space nothing more. I agree and I have faith that the VAs can deliver


No_Self_7068

^


pejic222

No promises


DecayingFlesh64

A good dog follows orders


Akirex5000

cringe


pejic222

Issa joke I’m team Reze anyway


Iced-TeaManiac

Fire her


Uselessmo

Found the virgin!!!!


AstralSouls7

You knew the repercussions going in…


Unknown_reason2care

English dubs, don´t care. And honestly Makima original VA sounds fine to me, I didn´t expect her to sound like some horny ass MILF , don´t get all the buzz about


[deleted]

[удалено]


snipeslikewes

Shes the English VA for makima


idkdidkkdkdj

Respectfully denied


Substantial_Check195

Tbh only the sub VA is worthy of barking


weadoe

I just wish she got a better quality mic :(