T O P

I am in the leaderboard guys

I am in the leaderboard guys

[deleted]

[удалено]


Amish_Krishna

Thanks


adiego21

We have a zombie leaderboard too?


Amish_Krishna

Yep


Volslife

Lol, it was created on release of undead


MydngtVypr

Congratulations


Amish_Krishna

Thanks


SuperNova2709

I think I have played with you in ranked last season


Amish_Krishna

Your ign?


SuperNova2709

Last season SuperNova2709, now changed to SP~SuperNøva


Amish_Krishna

Yeah yeah in dom shoothouse , I remember you


SuperNova2709

I don't clearly but yea it was a dom match


Thunderous507

How did you hit 3m Damage?? I know Cannon are a big thing I built 4 cannons and 2 cannons and 2 missiles. And still 2.m let alone if TeamMates Snagging points also.


Amish_Krishna

I built 4 cannon turrets and reason was all my random were not upgrading turrets and one of them left so I got so such damage


codmmerry_chrismas

Well done mate congratulations


Amish_Krishna

Ty


Lazy_Homework_8308

Who tf did u get 3 million damage?.. My highest is 2.5 million


Specialist_Switch_17

Crongrats ![gif](emote|free_emotes_pack|kissing_heart)![gif](emote|free_emotes_pack|kissing_heart)


Amish_Krishna

Ty


69_SAITAMA_69

That's a lot of damage


TheCoolerPeeMan

Good for you!!! :D


BabaYaga2k2

We played together with IMMORTAL


Amish_Krishna

Nice


chrisWuW

Hmmm imma try to make a record mine is 2.5miilion which is a bot damage for mvp tbh was close to 3 million like 6 times smh


Togasim

Welcome gang #44 player here 4,1 mil :)


Assetsxc

nice !!!


Nishant-maule

Damn that's cool , I think I went against you in ranked my ign : Ñîtrø


Amish_Krishna

Oh yeah in dom


GoodDoggo162

Gimme ur gamer chair


Amish_Krishna

Yeah , my gaming chair is bed


Fellow_Indian_

Woah! Thts cool dude😀


Mo-H73

Congrata bro, i'm 55


MydngtVypr

Congratulations


Amish_Krishna

Thanks again


GUNSHOT_YT

bhai, can u help in camo grind? i dont have friends


Amish_Krishna

Yeah sure just tell your ign and add me 6742736341295431681