T O P
MaveInfinite

Qurioz to hit over Wisdom? Come the fuck on..


-_butters_-

Wugh


z0e_G

Wow this ump sucks


Baybears

That was ball 4 smh


MaveInfinite

He was trash all day on both sides


MaveInfinite

I can’t wait, can’t wait for robot umps


RyFromTheChi

Terry Silver paying off this ump.


unexpectedhalfrican

ROBO UMPS WHEN?


tele23O7

this umpire is brutal


Spectre211286

Ump wanna go home


cubswinagain

We are really good at getting called out on strikes on balls


iamthatguythere

Making a humble request for wick to be good again.


ManyCookies

Wish granted


unexpectedhalfrican

What happened to him? I feel like him being good was just a fever dream because it seems like it's been so long.


iamthatguythere

He got into a yelling match with Joey votto and he woke up with a keg of maple syrup in his bed the next day. Scared him


iamthatguythere

What a little gremlin haha


ManyCookies

Wow if he had caught that


unexpectedhalfrican

Morel would've caught that 🙄


unexpectedhalfrican

I would like Yan to hit another bomb just to shut up all the doubters.


inevitablescape

Cookie Monster forever


LordDaybreak

ME DONT CARE IF ME EVER GET BACK


Hope4years

Pat just quoted that line. I hope it goes in a Pat Hughes highlight tape for 2022.


LordDaybreak

The worst thing about seeing the game in person is missing out on the GOAT's commentary.


Hope4years

Brought to you by the letter C


-DaveThomas-

Best stretch ever


-_butters_-

Quiroz is just here to not burn service time on org guys, right? 30 yr old career Mexican league player making his mlb debut yesterday.


Go4Lo

Well, that was anticlimactic.


Go4Lo

Plz bring Bote McBoteface home.


MaveInfinite

What in the hell is this batting stance


[deleted]

[удалено]


MaveInfinite

Herm has been on a good run lately.


cSwish

.158/.200 over last 7 games.


Spectre211286

I dont think getting his BA above .100 counts as a good run


Go4Lo

I like it when Pat says “prosperous” and I would like to hear it at least seven more times before this season ends.


LordDaybreak

That Franmil F8 was a no doubter until it died. Very sad


elgenie

Exit velos of 107, 100, and 109 for Feltner’s last three batters faced


AutisticHistoryLover

Yan!


inevitablescape

Yan has been on a tear the last week


Hope4years

Yan! Yan! Yan!


8108242

Great job Nick Anton, a natural! 🎤 ⚾️ GO CUBS!


inevitablescape

Yeah he didn't do too bad


-_butters_-

Did not expect to hear Tommy Pham was one of the cooler guys to the ball boy haha


jimmykane366

"400 footer, 200 up, 200 down" great line


tea_and_honey

Anyone at the game know why the vendors aren’t out in the stands? I could really use another beer to get through this.


Quiet_Lifeguard9337

Whole card machine system crashed in the 1st, since the stadium is cashless vendors can’t sell unless it’s working. Concession lines are also crazy because of this.


LordDaybreak

Yep. I spent 5 minutes in line for a Corona.


AutisticHistoryLover

Let's take this lead


MostMirror

Mike Fontenot is an odd favorite player to have lol


MaveInfinite

Yooo, that’s a name I haven’t seen in a while


MaveInfinite

A ball that should a strike and then a hit that gets two runs..did something good just happen to us?


AutisticHistoryLover

It's amazing to finally get some breaks


ThePlebGeneral99

feels like the first time all year we capitalized on a bad ump call lol


Hope4years

Yay Yan! Yan does it again!


-_butters_-

Blackmon only showing 5% of his entire face


MaveInfinite

Dr. Beardface wannabe


-_butters_-

It's Beardfacé!


Interrobangersnmash

Off topic but I finally saw NOPE…and I think it’s a masterpiece? Go Cubs


Go4Lo

Do you guys remember that one time when we scored six times in the first inning and rode that summabitch all the way into the sunset? Good times. Good, good times.


LordDaybreak

I don't recall that and I'm old af


Go4Lo

You old fuck!


-_butters_-

Imagine the wood Seiya gonna be swinging when he comes back with that dad energy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


NearlySilentObserver

Well, damn


AutisticHistoryLover

Some solid contact from the hitters at least. Hopefully, Assad has that 1st inning out of his system


jimmykane366

Oops lol


Interrobangersnmash

I’m here. If I could figure out Imgur I’d show you. But that doesn’t matter because GO CUBS


MaveInfinite

Reddit needs to have an upload option to bypass imgur


LordDaybreak

I'm here too! 👋


Interrobangersnmash

Hell yeahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!


Interrobangersnmash

PS- FUCK THE PACKERS


LordDaybreak

Agreed.


dbeider

Beth Mowins again… fml. Just awful


-DaveThomas-

I love that you log into your dummy account just to post this shit take


dbeider

Yes in fact it was worth it. I happen to think she’s awful. The fact this account has part of my name in it besides the fact, should I have taken the time to make sure I was signed in to my account that my name is broccoli or something with? Keep paying attention to someone else’s opinions though. You could just have your own but nah.


-DaveThomas-

It's too bad you only want to use Reddit to say a bunch of hateful shit.


dbeider

What dummy account? I hardly use Reddit. Beth Mowins is like listening to fingernails on a chalkboard. Nice use of your time though


-DaveThomas-

So you don't use Reddit much but this was worth commenting on? Hate on lol


inevitablescape

Not a great first inning


-_butters_-

This is less than ideal


c4ctus

Woof.


LordDaybreak

Let me know when I can start booing


jimmykane366

Sorry I don't think we play any other games in New York this season


-DaveThomas-

There better be movement in the bullpen. Assad doesn't have it today


Spectre211286

Assad take your Glasses off it worked against the Mets


Spectre211286

[Matt Mervis crushes a 2-run homer in the 7th to pull the Iowa Cubs to within 5-3 of Memphis. That's HR No. 34 on the season for Mervis who has now driven in 113 runs. ](https://twitter.com/TommyBirch/status/1571567384304967683)


LordDaybreak

Yes please


ManyCookies

Showing that Rockies' home/road split graphic in the first seems kinda jynxy (and also hurts my soul)


Interrobangersnmash

Start your day with a K!


MostMirror

This is Ian Happ's 142nd game of the season out of a possible 146.


elgenie

Gomes batting third is bleak


MostMirror

There are a lot of players injured or sitting. Contreras, Hoerner, Suzuki, Wisdom


-DaveThomas-

What song is this?


-DaveThomas-

God, I hope we get Cookie Monster singing the stretch today.


LordDaybreak

I heard it'll be a video replay from last year


sdpcommander

We may be missing the playoffs, but take solace in the fact that we took the season series from the Brewers and they may very well miss the playoffs too.


LordDaybreak

Yeah but I also feel like Brewers would give the crapbirds more trouble than the Dads


captainconway

Friend of mine is doing the national anthem and got me a free ticket so I have a spare bleacher ticket if anyone needs one. Can send via the Ballpark app, giving away for free, DM / comment if you know someone who needs one.


-_butters_-

Nom nom nom, me want W!, I mean cookie, yeah cookie. Go Cubs! 🍻


[deleted]

Can’t lose on Sesame Street days bois


Interrobangersnmash

Is there a Sesame Street giveaway?? Should I get in there right now???????????


LordDaybreak

With a special ticket.


[deleted]

Yeah I think it’s a Cookie Monster bobble head


LordDaybreak

The letter of the day is.... W


Interrobangersnmash

(Peering from the shadows of a creepy alley) *psst- hey kid! Yeah, you. . . . . . . Go Cubs


LordDaybreak

Get em while they're young I say


LordDaybreak

Wait that sounds wrong


A_Lacuna

These lineups without Seiya, Nico, and Willson are impressively dismal.


LordDaybreak

[THE C IS FOR CUBBIES](https://postimg.cc/y3P6h25R)


LordDaybreak

I'm at the game! Come say hi 👋