T O P

What's the story behind your Reddit username?

What's the story behind your Reddit username?

ResultGrouchy5526

Reddit chose it


TheHopelessOne91

Did the result make you grouchy?


ResultGrouchy5526

Yes, I am grouchy about this username choice


Slight_Paranoia

Hahhaa


Rude-Flounder-2825

Reddit made mine and it did make me rude


TheHopelessOne91

Well, you're just a flat fish. So you're harmless.


SpeedBumpNation

I was run over by a car… twice


peekatyou55

Have you tried not playing in the street at night?


SpeedBumpNation

It was 8am, bright as shit out😭


Slight_Paranoia

Geez! Hope everything healed up ok!


cidymcus

Mine is SUCkMYDICk without the Ks backwards.


Slight_Paranoia

Hahaha nice! I would have missed that totally!


GotRun0verByALexus

I made my money the old fashioned way.


Slight_Paranoia

Ugh... You and the other guy up there .. . u/speedbumpnation lol


OldSoulRobertson

🎶User GotRun0verByALexus, made some money the old-fashioned way. Guess the user almost was a pancake, but I, for one, am glad that you're okay.🎶


PumpkinFairyLights

I just looked around my room, saw the pumpkin fairy lights hanging on my wall and thought “That’ll do.”


Slight_Paranoia

Lol I love it!


Sector__JS4

It’s a top secret section of a building.


Slight_Paranoia

O.o what building?


Sector__JS4

It’s a Walgreens.


Slight_Paranoia

Hahhahahhaha well alrighty!


Fishbutler2000

Used a random word generator


Slight_Paranoia

Haha it sounds like some fishing pole out of a video game. "The FishButler2000 will slay all the fish!!"


CherryWishy

I CANT BREATHE


hzvji6dvbkywsv

Slammed my phone against the wall


lmaojustgotbanned

got banned # #BANEVASION


Slight_Paranoia

Rofl, what did you get banned for?


WriteOrDie1997

WriteOrDie was taken.


smudgewick

Someone NaNoWriMos.


WriteOrDie1997

Also a law student with a BA in English.


smudgewick

I too have a BA in English. And Russian. And a useless minor in history.


Slight_Paranoia

Reminds me of the video game Skate or Die from the 90s lol


DEFtlyBarzFlow

Oh you write? Toy very much? 🙂


smudgewick

It was my cat’s name.


Slight_Paranoia

Sounds Harry Potter-esque.


[deleted]

[удалено]


NiceChocolate

Hello, Ray Leenage Mutant Vinja Turtles!


RayLMVT

Shit my identity is public now fuck you


NiceChocolate

Sorry Shredder told me


Dratic95

how long did it take you to realise that?


NiceChocolate

About as long as my dick....so not that long


wolverine94-

Wolverine was my fighter name and it helps that I look like him when I do the hairstyle lol a made a video on YouTube and it got very popular 7 years ago 😂😂


Slight_Paranoia

So... Link? Haha


wolverine94-

Got you bro haha https://youtu.be/G04HU7Ozk4U


Slight_Paranoia

Well you aren't wrong... You pulled it off good lol.... The music was an especially groovy touch too lol


wolverine94-

Haha thanks! I definitely look more like him now. I was 20 there. Currently 27 look much older and more jacked. I should do another video lol


Slight_Paranoia

lol a comparison ... go for it!


IAmHaskINs

My last name is Haskins and I am a twin. People called us Haskins growing up because everyone couldn't tell us apart.


Totally_Not_Morgan

I don't like being called Morgan.


Slight_Paranoia

I'm not a fan of Morgan from Walking Dead / Fear the Walking Dead. But you are ok since you are ... Totally not Morgan.


Totally_Not_Morgan

Yeah, in fact I'm everything BUT Morgan


Tehgumchum

How about we call you Lessgan?


Totally_Not_Morgan

Hmm... That could work


TheHopelessOne91

I'm hopeless.


Slight_Paranoia

But you are the One. Or the 191. Regardless you are hopeless, and I'm slightly paranoid. What a pair.


bawlsdeep247

It's how I live my life.


MorningCoffee_247

Ayo we have the same numbers in our users


bawlsdeep247

Eyyyyyyy😎


MorningCoffee_247

I just like coffee and the smell of it in the mornings. 247 just means 24/7


Slight_Paranoia

So do you prefer coffee in the mornings over in the evenings?


MorningCoffee_247

Coffee keeps me up at night so I don’t have it after 2-4 pm


Slight_Paranoia

Caffeine doesn't seem to keep me up at all... it frustrates my wife lol


JackFrostintheBox

I like Jack in the Box and my friend would joke about how all the girls called him Jack Frost


Slight_Paranoia

The tacos though .. on a late night... Mmmm


fatkiddown

I sucked at counterstrike like 20 years ago. I found out later everyone was cheating but me. Anyhow, I played as fatkid. When “Blackhawk Down” came out I changed it to fatkiddown..


TheHopelessOne91

Fat kid down. Lmao.


Slight_Paranoia

Hahhaha it was horrible before Valve Anti-cheat, and even that took years to start working right. I played Day of Defeat in beta long before retail... Same issues.


sovietcableguy

Seinfeld episode


Slight_Paranoia

Hahhaa omg I remember that one!


Educational_Earth_62

Lost two accounts to forgotten passwords & Reddit auto generated me this nonsense.


Slight_Paranoia

Haha nice. Interesting random name though...


lk2323

It’s my mother’s maiden name and my atm PIN number


Slight_Paranoia

0.o Don't do that!!


ciylph

It was the result of a weird letter spam that I just adjusted a little bit. People always say there’s meaning behind something, I guess. LMAO


dL8

Read it out loud and you know what to do...


TheBlueCatNeigborino

I wanted to become a young MCYT, however, I realized that dream wasn't going to succeed anytime soon, so I just gave up, while the "Neighborino" in it was because of my favorite game.


Lifewithblemi

It's my YouTube channel name


Slight_Paranoia

Nice! Shameless plug... Let me go give you a few views!!


Slight_Paranoia

Look at you with 400+ subs! You go girl!


Lifewithblemi

Trying! :)


meliodasbelliodas

A silly nickname my boyfriend gave me. (My name starts with Mel and my middle name is Belle). Meliodas, I believe, he got from the anime Seven Deadly Sins.


cursebrealer1776

He sounds like a fun guy!


Minisoda120

Once upon a time my older sister and I were playing “Pebbles Big Barney Chase”, an old Flinstones themed online board game, on our desktop computer. At the time we were drinking small cans of sprite. Anyways, in this game you had to pick a username for both players. My older sister was teasing me and made me play as “Mini Soda” because of our beverages but much to her dismay every time I played as “Mini Soda” I won!!! I vowed on that day so many years ago that I would always use the username minisoda and as I grew older it stuck :)


rdoggat

Rdoggat is supposed to be dogg rat


Slight_Paranoia

A dog rat?? Lol rat as big as a dog?


remembertracygarcia

Rodents of unusual size? I don’t think they even exist


Slight_Paranoia

ROUS's! lol they do in the Fire Swamp Mr. Dread Pirate Roberts!


Affectionate_Load386

It's my NSFW account. It's a stupid username that made me laugh.


Slight_Paranoia

Lol "but I love you, honest" haha


Affectionate_Load386

Lol thanks


MeargleSchmeargle

Brought to you by alliteration (though the links people draw to Smeagol and Smeargle are not lost on me).


Slight_Paranoia

Smeeeagol... Smeeeagollll... Why does it cry Smeagol?


TBCinHTX

Soooo funny story…


Slight_Paranoia

Hahhahah hmmm.


DEFtlyBarzFlow

I can out rap anyone and everyone ive ever met and will meet


Slight_Paranoia

Spitting barz, sporting carz, shooting Starz, and toking cigarz!


DEFtlyBarzFlow

You tried but failed because emceeing entails intellect combine with introspect, not only basic raps from the internet Conscripting direct correlations from proceeding complexity comparable to buckminster's text


Slight_Paranoia

Yep, I'm not a linguistic for sure, good job man!


DEFtlyBarzFlow

Not many emcees are linguists man, just want to be better at mastering the ceremony of rhyming, hence (Emcee or MC)


number1poptartlover

i love poptarts


Slight_Paranoia

Ooooh... Which is your fav flavor?


pegasustoonkingdom

My favorite Yugioh character is Pegasus.


JimmyBags2

I’m wahkin ondacovah fah tha bahstan police depahment. (*The Departed*, 2006)


jinsmirror

I'm a BTS ARMY...


remembertracygarcia

Remember


grillcheezesammiches

I'm just a big fan.


Slight_Paranoia

Back in the day you could order them everywhere and my older sister would always get them. Can't get them too many places these days.


ScatpornCrothers

It's like that actor but gross.


CarrotBIAR

Carrot is my fav vegetable, and the acronym for "but I'm actually reading" cause I don't usually read much


Slight_Paranoia

Ha! So get credit when you actually ARE reading! I dig it!


rat___girl

i’m a giant rat


Slight_Paranoia

Despite all my rage I am still just a rat in a cage!


[deleted]

[удалено]


Slight_Paranoia

So 69 was taken?


[deleted]

[удалено]


Slight_Paranoia

Are you supposed to love them though? Isn't that like against the rules?


ForestDreamin

I have this recurring ‘fantasy’ or daydream of a forest, very green and overgrown, with a small path leading to a little house in the trees. It’s been a vivid memory since I was a child. I’m unsure of if it was a prior dream, a place my heart craves or if it’s somewhere maybe I was in another life? When I can’t sleep, I think of my forest ‘home’ and drift off easily. I belong there, but I’ve yet to find it.


Slight_Paranoia

I remember a recurring dream I had of something similar as a kid.... haven't dreamt that in years. Always awoke when I got to this gate in the forest... I never had the key.


ForestDreamin

Do you enjoy reading? Maybe we both read a book with a forest that sounded appealing…hmmm


Slight_Paranoia

I don't read as much as I used to, but I was like 8 or 9 when this was happening. More than likely it was something like the Neverending Story or something lol


ForestDreamin

I loved that movie!


Slight_Paranoia

Me too! I have a Golden-Doodle now, and when he lays down he looks like Falcor :)


ForestDreamin

Aw I bet he’s adorable. I need to watch that movie soon. It’s been years


CloroxCowboy2

It was something said on one of the weirdest CDs I ever listened to back in my college/psychedelics days. A radio call-in show by a group called Negativland, and the main "host" of the show all of a sudden started calling himself the Clorox Cowboy, like right in the middle of the show and claiming he was a different person than the one talking to people before. The name just always stuck in my head. https://en.wikipedia.org/wiki/Over_the_Edge_Vol._3:_The_Weatherman%27s_Dumb_Stupid_Come-Out_Line


Slight_Paranoia

Sounds like bipolar going on there.


CloroxCowboy2

The show was part comedy and part deliberate insanity. There was apparently this whole subculture in the 80s and early 90s dedicated to tinkering with electronics, mixing music with random sounds, and just generally messing with people.


I_Love_Small_Breasts

pretty self explanatory


Slight_Paranoia

That's awesome! someone for everyone!


Sentient_LaserDisc

I uhmm... prefer not to say...


Slight_Paranoia

And that's perfectly ok :)


[deleted]

The nickname of the city I live in and my pets name


Slight_Paranoia

Your city is nicknamed Bandit? Cool!! :)


[deleted]

My cities nickname is Darkside


Slight_Paranoia

:) Was being fun... I don't think my city has a nickname lol


[deleted]

Really?! Every city has a nickname, doesn’t it?


Slight_Paranoia

Well looky there. Mine's nickname is "Hub City" according to google. LOL


Tehgumchum

In the comic book of The Boys, there is a completely pathetic and probably mentally challenged character who just keeps offering gum to everyone even during the middle of a fight and his name is Gumchum


Slight_Paranoia

Like the show on Amazon? There's a comic for it? Cool!


TheHoIyCroissant

I just like to cum.


Slight_Paranoia

Well ok then lol


FearTheKeflex

Anyone that uses Keflex will die.


Slight_Paranoia

Had to google that one. I'll take your word for it :)


jessicaeatseggs

I like eggs


Slight_Paranoia

What's your fav way to have them prepared?


jessicaeatseggs

Over easy on a piece of toast with mayonnaise 😋😋😋😋 have it almost every morning, and if I'm feeling special, a piece of bacon. I don't care about atherosclerosis, just give me my eggs!!!!!


Slight_Paranoia

Hahaha, that sounds SO good right now! The toast that is... not the atherosclerosis.


randomly_sus

just a random thought


Slight_Paranoia

My Among Us character's name is always Sus.


MrsHarryDresden

Unrequited love for a fictional wizard


Slight_Paranoia

Those are the best kind!


AdPsychological9133

I forgot to give myself an actual username


Faqutooahole

Aholes! 😂


JoinedForThePuzzles

Long time lurker but after I began doing jigsaw puzzles during the pandemic I wanted to post in the Jigsaw Puzzle subreddit. So I joined Reddit.


Slight_Paranoia

Lurking is ok... and so is sharing your completed jigsaw puzzles!


ih8hdmi

HDMI, from an engineer and end user standpoint, sucks and I hate it.


Ellyookayayes

I created a secret language, and it's my first name in that language


Slight_Paranoia

Very cool! Is it a complete language? Does anyone else know it?


Ellyookayayes

Yes it's a complete language, and only some of my friends and some of my family knows it.


Slight_Paranoia

that's some Tolkien and Martin level stuff. Good job!


Ellyookayayes

Teeaychayenkay wyohyoo


pizonya

I didn't think they'd allow "piss on you"


Slight_Paranoia

I dunno... there are a lot of user names that are pretty close to that caliber lol


fuck_these_questions

"Your username is how you die, how screwed are you?" "A zombie apocalypse, your weapon is whatever you last bought, what is it?" "You're stuck in the last video game you played, how screwed are you?"


Slight_Paranoia

Yeah, the quality of r/AskReddit questions is sometimes... pre-elementary I suppose lol


im-his-jellybean

He told me I’m a good bean. I said, “Call me Jelly.”


efronerberger

The name's Bean..... *puts on sunglasses* Jelly....Bean


Slight_Paranoia

Awwww... that's sweet!


heyimjason

Well, my name is Bob, so...


Slight_Paranoia

Good to meet you George!


heyimjason

It's pronounced "Kevin"


Slight_Paranoia

T - Y - L - E - R... got it.


booksandrats

I like books and rats. And if you say it over and over and over it sounds like you're beat boxing.


Slight_Paranoia

Hahahaha! My wife likes boots and pants!!! and boots and pants and boots and pants and boots and pants...


booksandrats

That was me today! Just for the simple fact I was going for a hike and only managed boots and pants and didn't know what top I wanted to wear. #firstworldproblems


Slight_Paranoia

Its a rough life.... :) I feel you!


[deleted]

[удалено]


shrek_2_on_blue-ray

I LOVE SHREK


Doctor_whofan

I am a doctor who fan.


Slight_Paranoia

Who's your fav Doctor? My kid's is David Tenet.


Doctor_whofan

Same I love David Tennant more!!!


walkingshitposterer

Walkingshitpost was taken so was shitposter so I added an extra er to make it shittier. I think I also got the idea from this youtuber named Swagger for some reason


ghosty_with_Juice

My old nickname was ghosty due to my Halloween costume one year, and all I rememberr was drinking like 10 Caprisons that night.


OneAngstyCookie

I’m angsty and I love cookies.


GoodbyeTom

It's what women say to me.


Delica

I made up a word so I’d have a unique username, then I started getting replies about it being a van *and* the name of a knife brand :/


Tyrellion

I used to play competitive A Game of Thrones the Card Game, and I was building a Tyrell/Free Folk deck that week. A Tyrell-Rebellion if you will.


Long_cat_very

I have a really long black and white cat.


SystemOfADowneyJr

I used to frequent the IMDb forums (RIP) and there was a user who had this name. tl'dr I stole it.


MAGGOTDEATH007

Two of my favorite childhood movies put together


DoAFlip22

Back when I could do a flip I did 22 consecutive flips without failing and that was the best I could do


meme_mac_and_cheese

I love memes and Mac and cheese. Creative, I know.


TT_-_MILK

Bro i dont even know i was probably high or drunk or high and drunk


4ty8

Literally just forty-eight. But it's a number that stuck with me because of a highschool prank, I think?!


foh_freedom

my country's let me down so i'm mocking it


Yaoi_MakesMe_Cum

I like gay hentai