T O P

If you could add one emoji to WhatsApp, what would it be?

If you could add one emoji to WhatsApp, what would it be?

Dogeissowow

Tall glass buildings so I can type ✈️✈️✈️🏢🏢 more accurately


move_on_be_strong3

😍


Bosn1ak

Based Egyptian


FrenchBirder

i thought about it too lmao


jordanbytoto

Actual gun emoji instead of this bullshit 🔫


move_on_be_strong3

Bring back the og gun theyhad


farhanmuhd13

They used to have it iirc


Hanan_101

🤣🤣🤣


Affectionate-Job-398

Inshallah


danialeqi

Tank Emoji cuz tanks r cool


farhanmuhd13

Will lead to tankies taking it up


Affectionate-Job-398

So true. Why don't they have one?


SnortingDuck

The United Arab republic flag 😔


tixijsavvy

when are om al aldonya and abu aldonya gonna come back together 😔


SnortingDuck

One day my brozar, when I finish my degree in political science and take over the arab world


jeff_the_III

🔫this but cooler and astronaut emoji


Affectionate-Job-398

>🔫this but cooler Agreed >astronaut emoji 👨‍🚀👩‍🚀


[deleted]

[this](https://www.bbc.co.uk/news/blogs-news-from-elsewhere-43891478)


Affectionate-Job-398

LOL. I would use it all the time


Hanan_101

Wowow best emoji ever mashaallah


elfahado

Afghanistan new flag 🇦🇫


Affectionate-Job-398

Taliban emoji?


elfahado

Yes


fore4word_2

New Flag of Afghanistan


Hanan_101

It would be an animated emoji that constantly changes to different emojis


jordanbytoto

Isn't that what happened in the emoji movie?


Hanan_101

Yup!! That's where I got the idea from ;)


Affectionate-Job-398

Randomly?


Hanan_101

Probably, yeah! Or you could customise which emojis you want it to change into


[deleted]

[удалено]


Fuks_Zionists5

Ban speedrun 😳😳😳😳😳😳😳😳


[deleted]

What's life without risk 😎? Also If they ban me they would be considered anti semtic 😳😎


Fuks_Zionists5

Lol comment removed


Ok-Country-5156

What was his comment??


Fuks_Zionists5

Something about joos


[deleted]

[удалено]